Gå til innhold

Basson baby

venter på junior:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Venninna mi har den.. jeg synes den virker veldig tung og svær.. og litt knirkete.. men den har visst blitt best i test et eller annet sted.. Den er jo klassisk og rommelig da.. Selv har jeg falt for emmaljunga city cross med hardbag.. da får du en stor vogn med omtrent like god plass i bag'en som i den største vogna til emmaljunga (duo edge), og så er den VELDIG lett.. prøvde mange i butikken og du merker stor forskjell på hvordan de er å trille.. husk at du også kanskje skal løfte den inn og ut av bilen og sånn.. På emmaljunga city cross er det også punkteringsfrie hjul :) Men, den koster mer enn Basson sin da.. ca. 6800 eller no sånt med hardbag'en. Men Emmaljuna lyser kvalitet lang vei!! Bare se på tekstilene de bruker...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10648721-basson-baby/#findComment-10654472
Del på andre sider

Vi kjøpte Basson Roma til vår prinsesse, og er strålende fornøyd!

Bag'en er stooor og veldig romslig, jenta vår er nå nesten 8 måneder (75cm lang) og har fremdeles plass i bag'en. (Måler du bag'en innvendig er den faktsik 85cm lang! og over 5 cm bredere enn f.eks simo sin kombivogn..)

Og ikke minst, vogna er veldig god trille. Pass på at du har nokk luft i hjulene, og hvis noe event skulle begynne å knirke (som alle vogner etter en tids bruk gjør), er det bare å ha på en liten dusj silikonspray.

Vognen tar litt plass i bagasjerommet hvis du legger den sammen med bagen fastmontert til understellet, men det er absolutt verdt det når man tenker på hvor lenge man har bag'delen!!

Sportsedelen har vi ikke tatt i bruk enda, men de jeg kjenner som har det...er strålende fornøyd med den også.

Og du...ikke minst så er trekket som følger med bag'delen foret, likeså trekket til sportsvogndelen (det er ikke simo/brio sitt).

Også er stelleveske og insektsnett med på kjøpet...om jeg ikke tar helt feil, så koster vognen på butikk mellom 5300-5500kroner.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10648721-basson-baby/#findComment-10680414
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...