Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal snart starte opp med nesespray, og deretter sprøyter. Gruer meg litt mht bivirkninger jeg har lest om her inne. Får en del nye oppgaver i jobben nå og bør derfor være så "med" som jeg kan. Har lest at en del får hodepine osv, noe som ikke er så forenlig med full konsentrasjon på nye ting jeg skal lære. Er det noen av dere som kan fortelle om at dere har gått igjennom spraying og sprøyter uten for mye bivirkninger?Hadde vært godt å høre noen av de eksemplene og i tilfelle. Kommer nok til å fortelle min nærmeste sjef om ståa jeg er i, men vil først se hvordan det hele barker i vei. Anyone? ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10648675-lite-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er i gang med mitt første ivf-forsøk, og så langt - jeg er på dag 10 med spray nå - har jeg faktisk vært så godt som bivirkningsfri. Kun litt trøtt og sliten innimellom. Så det går faktisk an!

En venninnne av meg som fikk veldig mye bivirkninger under sitt forsøk, hadde fått beskjed om at jenter som sliter med mye pms til vanlig ofte hadde flere bivirkninger. Og omvendt. Det stemmer i så fall for henne og meg, for jeg er lite hormonell ellers også (og hun er en pms-bombe!). Men jeg vet ikke om det gjelder generelt.

Sprøytene kan jeg ikke si noe om, for så langt er jeg altså ikke kommet ennå. Men nå har jeg trua på at det skal gå greit med dem også :)

Lykke til med hormonene. Forhåpentlig slipper du lett unna :)

Hei

Eg har også hatt lite bivirkninger av sprayen (synarela). Litt hodeverk, men ikkje mye. Har kanskje hatt litt problem med å sove om kvelden, men det har jeg stort sett alltid, så det er ikke sikkert det er synarela sin "feil". Ellers så er alt som vanlig her... starter på sprøyter i morgen.. så det er eg veldig spent på... skal sette gonal-f.

Lykke til! :-)

Rakkerunge: hvilke medisiner går du på? når starter du på sprøyter??

Hei

Jeg går på suprecur spray (eller superkur som vi kaller den her i huset, hehe), og skal også i gang med gonal-f sprøyter.

Starter opp med sprøyter på torsdag, og gleder og gruer meg på samme gang. Har ikke noe sprøyteskrekk, men må innrømme at jeg blir litt uvel ved tanken på å stikke meg selv... Har lest et sted at man kan late som man stikker i en pølse med marsipan. Uæh!

Riksen tror at det blir uttak i uke 44. Jippi! Når tror du at du skal til pers?

Klem fra

Veldig lite, fungerte helt fint! Litt hetetokter og hodepine, men ingenting som satt meg ut av spill jobbmessig eller ellers. Det som skaper uro og konsentrasjonsvansker er nok i mange tilfeller spenningen rundt selve forsøket, og det var ganske intenst må jeg innrømme :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...