Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hvor kan man få kjøpt dette?! Er det aldersgrenser?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 pulverkur er et hjelpe middel om du skal noen få kg ned i vekt mener jeg da. skal den ned 10 kg og mere bør du gjøre det i samardeid med lege. men er du gravid skal du ikke gå på pulver.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Dette er jeg fullt klar over. Skal bare ta av noen få kg .. Men vet du hvor jeg får fatt i det? Er ikke gravid..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 lurer også på dette !! Kan man bestille noen sted på nett? Bor langt uti bygda liksom
ElleL Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Her er en mulighet: http://www.helseshoppen.no/produktdetaljer.cfm?prodid=2201
ElleL Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Alliance-apoteket har også startet nettbutikk: https://www.net-apotek.no/site/shop/home.html
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Må bare mase litt til. Hva er forskjellen? Den ene koster 600,- Mens den andre ligger på 100,- ? Anbefaler du en av di eller?
ElleL Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Det har med innhold å gjøre. Den ene har fire ganger så mye som den andre og er vel et bedre kjent produkt. Kan ikke anbefale det ene eller det andre. Søk litt på for eksempel google så finner du ut mer.
Blackdam Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 eg vill ikke ambefale pulverkurer vist man ikke skal leve på det resten av livet. eg gikk på det og tok av 20kg men jo fortere eg begynte og spise igjen normalt gikk eg opp 30kg. greit at man går fort nedi vekt men man går forterer opp i vekt igjen. det er heller bedre og trene 3 ganger i uken og spise sundt for da holder vekten seg fint:)
humla80 Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 www.proteinfabrikken.no Har masse bra innenfor vektreduksjon, måltiderstatningen dems er også veldig god, og til å anbefale. Dette er betegnet som kosttilskudd og man skal ikke kutte ut maten, men man må legge om kostholdet sitt. Kutte ned på karbohydratene og få i seg mere proteiner, evt. fettsyrer. Pulverkurer der man skal kutte ut å spise er svært ufornuftig. Og som oftes vil man gå fort opp i vekt igjen, og gjerne enda mere enn man var. Det trygge er å legge om kostholdet, og trim. Spise hver 3 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå