Hanne.. Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Igår begynte jeg å blø litt, idag har det heldigvis sluttet. Er i 6 uke og var på ultralyd idag. Der så gynekologen at hjertet slo, men at jeg hadde en blødning. Jeg fikk time igjen neste mandag.. Noen som er, har vært i samme situasjon?? Noen erfaringer og råd? Ble sykmeldt en uke til neste ultralyd.. Takker for alle svar..
Hanne.. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 Forresetn blødde faktisk endel, ikke like mye som menstruasjon, natt til idag, men som sagt har gitt seg nå, får bare litt brun (hva skal jeg kalle det?) menslignende utflod eller noe..
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 vet ikke om jeg kan svare deg godt nok, men har hørt om nage som blør og det går bra, og når du fikk se hjerte banke er jo det kjempe bra.. hvor langt er du nøyaktig?? 6+0??
Hanne.. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk fro svar, nå ble jeg glad:) Vet faktisk ikke, trodde jeg var lenger på vei, men gynekologen sa at barnet var 6 uker.. det var 6 mm langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå