Gå til innhold

veldig usikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er gravid, og vet ikke om det blir gutt eller jente. Og selv om det er en god stund til termin, så har vi så smått begynnt å se på navn, men jeg kommer liksom ikke på noe navn som jeg virkelig liker. Av de jeg smaker litt på er: Vilde, Eline, Markus, Tuva, men skulle gjerne hatt noen flere navn, og gjerne funnet et navn som jeg smeltet helt for:)

Noen som har forslag til navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De navnene du nevner her er navn som er veldig i vinden nå - så jeg personlig ville styrt unna disse. Men hvis det er de "nypopulære" navnene som tiltrekker deg mest så kan jeg foreslå følgende:

Ella

Selma

Hedda

Mina

Nora

Frida

Aurora

Aksel

Oscar

Kasper

Sander

Even

Håkon

Skrevet

alle navnene du har tenkt på er fine. Liker best Eline da, siden vi har tenkt på det som et navn selv. Tuva er også kjempenydelig. barnet ditt får nok et fint navn uansett :)

andre forslag:

Tilde

Emilie

Emily

Tale

Vilja

Andrea

Pia

Leo

Lukas

Aleksander

kansje litt mye brukte navn for tiden, men veldig fine. noen du liker?

Skrevet

Ja, det er vel egentlig de "nypopulære" navnene som tiltrekker meg mest:)

Likte Hedda, Oskar og Kasper :)

Skrevet

Ja, likte godt Emilie, Andrea og Lukas, men de er desverre brukt opp i familien:(

Jeg er egentlig ikke noe særlig opptatt av om navna er veldig mye brukt eller ikke, så lenge vi liker navnet:)

Skrevet

det er kjedelig de er opptatt da, men fin instilling du har til navn iallfall, tenker likt som deg :) skal si ifra om jeg kommer opp med noen fler. og lykke til. du får sikkert litt tips fra navnedebatten også..

Skrevet

ada, sofie/sophia, tuva, vilde, ida, emma, ingrid, agnes, leah, mia/mie, ine, lily, eline.

noen der da?;-)

liker Lily, Eline og Leah veldig godt selv :-) guttenavn har jeg desverre ingen forslag på.. vi har bare et klart om vi blir gravide med gutt, så har egentlig ikke tenkt på andre, hehe..

Skrevet

haha, det ble litt teit når jeg så du hadde nevnt både tuva, eline og vilde selv.. sorry.. men de er fine iallfall da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...