Gå til innhold

noen som har hatt ul i uke 7??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ultralyd nå, og er i uke 6. jeg fikk se fosteranlegget, som gynekologen kalte det, og det var en bitte liten strek, men det var stort alikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i uke 8. Så da en liten reke med hjerteaktivitet. Legen mente at mulig jeg var i uke 7. Fikk time igjen om 14 dager. spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i uke 7 på Ul og kunne se et lite bønneformet emryo med et pittelite hjerte som slo. Det var veldig betryggende å se at det var noe der og at det levde:) Gikk pga blødninger i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde UL rett før uke 7, så det samme som de som har svart deg tidligere her. Så ut som en peanøtt med et lite hjerte som banket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å se hjerteaktivitet i uke 8.

Skal på UL til torsdagen, er da i uke 7.

Var på en i forrige uke, men de ville jeg skulle komme tilbake å se hjerte, gleder meg og krysser fingra for at alt er bra så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurer på hvorfor dere går på UL så tidlig?? Har alle sammen hatt blødning eller noe annet?

Jeg har hatt brun utflod og litt blod nå i 4 dager og er snart 7 uker. Fikk ikke komme inn til UL før i neste uke fordi gyn mente det ikke gikk an å se noe så tidlig som nå.

Synes det er kjipt å gå i uvisshet i en uke til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje vi skal kalle det "bønna"? Var i uke 7 og så også en liten levende pitteliten bønne:) Eller cashew-nøtta?? Eller reka? Masse bra forslag her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt dette og fikk inn til UL. De fant da en liten blodansamling ved siden av som jeg blødde litt fra. Skal tilbake til kontroll om 14 dager. Men er kvalm som F..., så det virker som det går bra enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok privat tidlig UL fordi jeg ikke hadde regelmessig mens, og hadde tidligere fått beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke kunne bli gravid. Fikk tilogmed beskjed om det på en UL mens jeg var gravid, men det så ikke legen. Så ville bare sjekke at det stemte og sjekke hvor langt jeg var på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan man egentlig se hjerteaktivitet? Hvilken uke? Var på ultralyd uke 6, men legen kunne ikke se det. Måtte komme tilbake litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

jeg fikk satt inn ett befruktet egg 18/9 og var i dag på ul og fikk da se noe som lignet en bønne og en liten boble festet på denne og en ring ytterst. bønna er jo embryoet bobla er polmme sekken (nista frem til uke 12) og ringen som er livmora..

Og på bønna ver det et bittelite hjerte som slo....!!

jeg er da i uke 6 eller beg. av uke 7 ettersom man teller. men egget har kun ligget 4 uker i magen min.

 

Det var utrolig flott å se ettersom jeg hadde en mega blødning i går!

 

Gled deg og lykke til i svangerskapet.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...