Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Så i en annen tråd her at du har begynt å blø litt. Det var fryktelig leit å høre, men jeg krysser både fingr og tær for at det skal gå bra med deg.

Her tror jeg jaggu jeg har fått mensen igjen. Begynte å blø litt på lørdagen og trodde først det bare var noe rester. Men så ble jeg hol og sjokkolade galen og så kom mensen magen...

Blør litt enda, akkurat slik mensen min pleier å være når den gidder å komme så dette er jo kjempe nyheter.

Fikk beskjed om at jeg burde vente 2 til 3 mnd før ny graviditet, men det er ikke så enkelt å bare la det gå uten å måle eller prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...nei jeg vet hvordan det er. Ingen tid å miste ;))

Vi begynte å prøve igjen med en gang sist jeg mistet og da skulle det jo ta ET ÅR og utallige pergokurer før det klaffet igjen.

Er jo kjempebra at du har fått mensen da. Jeg fikk faktisk helt regelmessig sykus etter jeg mistet, så kanskje det har en sammenheng...

Nå har jeg hatt brunlig utflod i 4 dager ja, som sagt. Har ikke hatt så mye smerter, litt "el.smerter" på høyre side bare som kommer og går. Er ikke mye utflod som kommer. Mengden varierer fra dag til dag og iløpet av dagen.

Har fått time til UL i neste uke, så da blir det jo spennende og se. Prøver å være optimistisk, men er ikke så lett. Har ikke hatt graviditetssymptomer siden rundt da jeg testet positivt, men det trenger jo heller ikke bety noe. Søsteren min merket heller ingenting i begynnelsen, bortsett fra at hun måtte ofte tisse.

Jeg får bare ta en dag om gangen og se hva som skjer...

Lykke til med prøvingen når dere setter igang :)

Skal du ha flere pergokurer når dere begynner igjen?

Skrevet

jeg skal til gynekolog 18 desember... det er lenge til det... Så håper jeg jo at hun vil sette meg på enda en pergo kur siden det virket så bra sist. Men jeg vet ikke, har lyst å prøve en til selv. Det er messom mer slit med all reisingen helt til Haugesund.

Skal på kurs noen dager nå så du får holde meg oppdatert når jeg kommer hjem på søndag.

Skrevet

Jepp jepp. Ikke så mye nytt foreløpig...

Det er nå litt greit at du har fått time hos gyn igjen, slik at det er litt framgang i prøvingen. Får håpe det klaffer neste gang også at den klarer å klamre seg fast da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...