Gå til innhold

noen som har den nye philandteds?

Anbefalte innlegg

den med regulerbart håndtak

jeg har den selv og vi klarer ikke å få søskensete til å gå i lås når det er underst. var i butikken de fikk det heller ikke til på min vogn og ikke på de 3 utstillingsvognene heller .

har prøvd på en venninne sin og det gikk ikke der heller .

kan dere som har den prøve på deres så vi kan finne ut om det er produksjonsfeil over hele kolleksjonen?

går i lås på ene sida men ikke på andre og det er det samme på alle vi har prøvd

fint om noen gir tilbake melding er i stor diskusjon med butikken

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10648222-noen-som-har-den-nye-philandteds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

søsken setet sitter godt fast her, men hvorfor iallverden er du i stor diskusjon men butikken, viss vogna di ikke er som den skal, noe de tydeligvis har sett selv, hvorfor legger de seg da ikke flate...?

Trodde de fleste ville inrømme slikt, for det er jo ikke butikkens feil, det er jo barnevognsprodusenten!

jeg syns jo også at de burde legge seg flat

men det gjør de ikke , de sa de kunne borre på hullet i søskensetet men da passer det jo ikke oppe lengre.

syns det er en utrolig dum sak men de gir seg ikke , og det kommer ikke jeg heller til å gjøre det går på sikkerheten til ungene når setet ikke er festet føler jeg

Jeg har akkurat kjøpt den nye phil & teds (sport) og alt fungerer utmerket. Syns du skal ta direkte kontakt med en konsulent fra phil & teds og forklare situasjonen - de kan og vil sikkert gjerne ordne opp. Det er jo dårlig reklame for de når butikken er så vanskelig.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...