Gå til innhold

Er så trøtt .........


lilletupp & spira

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr 2, men kan ikke huske at jeg var så trøtt sist gang. Er snart 12 uker på vei og håper det gir seg litt snart. Jobber 100% og har ei tulle på 2,5 år, så man kan jo bli litt sliten bare av det, men jeg gjesper og gjesper. Øyelokkene er så tunge at jeg kunne sovnet på flekken, hadde det ikke vært for alle telefonene på jobb så hadde jeg nok sovnet for lenge siden. Jobber skift og trives med det og har en flott jobb og har lyst til å holde ut så lenge som mulig : ) Flere som er umåtelig trøtte ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia..kan godt forså du er trøtt med en fra før ja..er selv knall trøtt, er også i 100% jobbi barnehage..kjenner jeg må hvile hver dag... lytt etter kroppen din og ikke press deg altfor hardt har jeg hørt..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med nr 2 her og. ER uendelig uendelig trøtt! Var ikke sånn for tre år siden, da spøy jeg hele tiden i steden for....vet ikke hva som er værst. umulig å få gjort noe, tenker kun på når jeg kan legge meg nepå og lokke lokka :) Var bedre i noen dager, men så slo det meg i bakken igjen. Er student, men ingen aktiv en om dagen for å si det sånn....sovna halv ni i går kveld, stod opp og gav tulla mi frokost, sende hun av gårde med pappan, sovna og sov til ett - og da måtte jeg tvinge meg selv ut av senga!!! Så skjønner deg godt...tror bare vi må sove jeg....hørt at det er tegn på gutt?? noen andre som har hørt slike rykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var ikke trøtt forrige svangerskap og jeg fikk gutt da. Var kvalm da og er det nå. Har ikke hørt den myten før;) Men det er mulig det stemmer på andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet 14 timer om dagen den siste uka jeg... Våkner kl 12 og sovner kl 22. Stakkars kjærestn min og dattra mi på 1,5 år. Dersom jeg ikke får denne søvnen, er jeg allikevel sengeliggende pga kvalme. Dersom jeg sover mye slipper jeg denne kvalmen. Akupunktur idag, og har greid å SPISE 2 kavringer og ei brødskive:) HURRAAAAA:). Kvalmen er mye svakere og jeg er ennå ikke trøtt enda kl er snart 21:)

 

7 uker bare enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg bare melde meg inn. Jeg holder nesten ikke ut på kveldene men vil bare legge meg, og orker nesten ikke så opp igjen når klokka ringer. Har to barn fra før, men det er ikke de som gjør at jeg er trøtt. Alle de fine seriene jeg gleder med sånn til starter alltid for sent. Jeg jobber hver dag, og kjenner at alt overskudd er borte etter jobb og gutta har sovnet... Er det noen som vet ca når dette blir bedre kanskje? Jeg mener jeg ikke har vært så trøtt tidligere, men man glemmer jo så fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...