Gå til innhold

Spm. om bæring!

karenulv

Anbefalte innlegg

Hallo damer. Jeg venter plutselig min nummer tre, og denne gangen vil jeg få til å ruke bæresjal! Er det noen som har noen erfaringer og råd? Hvilken fungerer best, ringsjal, eller den hvor det ikke er noe? Hva med Mei Tei, er det bra? VIl også gjerne at det kan brukes til sønnen på to år, og at både mannen min og jeg kan bruke det.

Jeg gidder bare ikke å bruke mange hundre kroner på noe jeg ikke får til å fungere! På forhånd takk!!!!

Fortsetter under...

jeg har selv ringslynge, mei tai og et vevd sjal, jeg skal ha med meg et elastisk sjal på føden, lett å bare knyte på seg så kan du svuppe barnet inn og ut der når det passer sånn.

jeg har en gutt på 15mnd og ei jente på 28mnd ved siden av, og jeg kan bruke alt jeg har fra før på de, men på en liten baby vil jeg ha et elastisk sjal, noe som ikke er noe særlig å bære større barn i.

ringslynge er fint til begge deler, bakdelen er at du får vekten på en side av kroppen, om du øver deg med vevd sjal er det det aller beste, men det krever endel trening for å få til skikkelig, men da har du noe du kan bruke på begge to, og i alle mulige varianter (forskjellige knuter og teknikker)

kanskje du finner en bærehjelp i nærheten av deg? se på tettinntil.no, det kan hende det er noen inærheten som kan hjelpe deg.

:) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...