Gå til innhold

Vil så gjerne ha samboer sovende over på sykehuset når man tar ks samme natta.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke sikker på hvordan reglene er på barsel, men tror hvis dere får familirom og det ikke er så mye pågang den dagen så går det sikkert greit.. Ring og hør med fødeavdelingen , de vet sikkert hvordan reglene er.. men er alt bra med mor og barn etter fødsel, blir dere nok ganske fort sendt over på pasienthotellet.. der er det ingen som kan nekte far å være.. man betaler jo tross alt for far hvis han bor der.. jeg ville nok ringt å hørt, og heller legge litt tjukt på om at du har litt angst for å være alene etter et sånt stort inngrep...

Lykke til og gleder meg til trilletur i januar

Jeg skal også ha keisersnitt og vil gjerne ha min samboer hos meg fra starten. Har du ringt ullevål?? Jordmor sa at jeg blir minimum på barsel to netter før hotellet. Hvis du får vite mer om dette, kan du ikke gi meg en pm?? Jeg skal ha keisersnitt den 19.nov, da er du nok enda på hotellet. Jeg synes det er trist å måtte være alene om gutten når min samboer har stått ved min side hver dag gjennom et tungt og høy risikosvangerskap.

Snakket med jordmor i dag å vi må nok være der alene 1-2dager, men samboer kan være der hele tiden bortsett fra fiesta fra14-16 tror jeg det var, å på barsel rommet ligger vi på rom med en annen pasient å da kan ikke samboer komme så tidlig og bli så kjempe sent. November mnd er den månden det fødes minst barn så det er ikke stappfullt der.

På pasient hotellet kan vi ha samboer der hele tida.

Så dvs 2 dager barsel og 2 dager hotell, om alt går bra.

Veldig trist dette her, vill ha samboer hos meg hele tida:o)

Trygt og godt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...