Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Hvordan går det? Har du hatt ks nå? Har alt gått bra med dere? Klem fra miang.
Yrha Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Miang!!! Så koselig!! Endelig tør jeg å være 'meg selv' og ikke anonym hele tida. Men det var jo litt mye styr rundt det med fødselsangst da det stod på som verst. Ja, det ble ks den 9 juli! Jeg fikk faktisk skryt av overlegen for at jeg hadde gransket angsten min så nøye Jeg hadde jo hatt 4 angst-samtaler på sykehuset, vel og merke hele tida med løfte om ks. Reiene startet 2 uker før datoen. Så vi dro inn til sykehuset og fikk ks etter 16 timer med rier (de ville se om det ga seg). Og nå har vi en nydelig liten gutt og en fin fødselsopplevelse å se tilbake på! Ks var absolutt den beste avgjørelsen jeg kunne tatt. Hvordan går det med deg da? Klem
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Så utrolig rart at det var deg hele tiden!!! ) Du skulle egentlig ha ks 23 du? Stemmer ikke det? Så flott at alt gikk bra for deg. Det er jeg så glad for å høre:) Jeg tenker på neste barn og da skal jeg gjøre det vanlig. Jeg føler på en måte at jeg måtte ha ks denne gangen, for jeg gruet meg veldig, og jeg visste ingenting om hvordan det å ha barn ville bli. At det ble så lett og godt som det ble var et sjokk for meg. Hadde jeg visst hvem og hvordan premien var hadde jeg nok hatt et annet syn på det. Det er fint å høre at legene var flinke med deg :-) og skrøt tilogmed! Vi har det kjempebra, Alicja sover altofr mye da, sånn som faren sin, men om det er alt jeg har å klage på har jeg det godt :-) Lykke til videre Bambi.. det var godt å høre at du hadde det bra )
Guldamedgull Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Så koselig å lese at alt har gått bra Bambi!! Jeg har også blitt mamma. Skulle ha ks men kom inn sånn som deg og fødselen var i gang. Men jeg var så langt i gang uten å ha spesielt vondt så det ble vanlig fødsel på meg! det skal være sagt at jeg hadde en usedvanlig lett fødsel. De hadde ikke sett lignende på lenge sa jm. Ellers hadde det blitt ks!! Godt å høre det går bra med oss alle til tross fro alle våre bekymringer:D Her blir det minst tre unger iallefall; hehehehe klem klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå