Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Snuppa er snart 4 mnd så hun vil jo være litt større når vintern kommer, har tenkt på Reima dressen men er det noe vits?Hun kan jo ikke akkurat gå eller noe..
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har et par litt tynne "bamsedresser" som han ligger i vogna med, og en tykk bobledress når det blir skikkelig kaldt (den har vi ikke begynt å bruke enda, å gutten min er 4 1/2 mnd)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Har en brun velourdress med bamseører, kjøpt på Cubus, og en tykkere vinterdress i merket Bamse (verdens sterkeste bjørn..) som også er kjøpt på Cubus. Gutten er 5 mnd nå. Ser ikke helt behovet for noen rådyre vinterdresser nå, de skal jo ikke akkurat ligge å kravle i snøen heller.
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 det er jeg enig i... bare bortkastet penger.. jeg har også kjøpt dressene mine på cubus... 500 kr for det tykke og 250 for den tynne...
Turid Laila Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Foreløpig har han fått en dress fra Lindex, blå med verdens sterkeste bamse eller hva det er på. Så får vi heller se utover vintern om han trenger noe annet. Han er seks mnd til nyttår, så får se ann behovet etterhvert syns jeg...
Tpop Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Vi kjøpte sånn kjørepose og den er genial. Kjøpte den på engler og cowboyer. Den er kjempemyk og behagelig og lettvin når man skal ut å kjøre bil etter at man bebisen har sovna i vogna ute. Lettvin også hvis bebisen sover, da trenger man bare kneppe opp posen og ta ut armene og de sover like godt:)
Zupermam Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 ikkno vits. Spar pengene til neste vinter! Hun vil jo ligge/sitte i vogn, i pose eller under dyne
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt ReimaVinterdress Reflex regn dress Reima Votter Prinseull (4 bodyer, 4 underdeler, 2 luer og 5 par sokker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå