Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Noen som har blitt gravide ved å hoppe av i svingen? Kan man bli gravid av at det "lekker ut" litt underveis i samleiet??
bollenr3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke opplevd det selv, men vet at det går ann å bli gravid selv om man "hopper av". Det er fordi det av og til lekker ut litt likevel, og det er visst ikke alltid så mange dråpene som skal til:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Et vennepar har en jente på snart 3 mnd som ble til mens de hoppa av i svingen....så det er ikke trygt!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er tydeligvis en av de få som møtte opp i naturfagen på barne og ungdomsskolen.. Allerede da visste jeg at det var usikkert... Trodde det var noe alle visste... Sorry meg,men grunnleggende seksuallundervisning bør ikke være nødvendig.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke trygt nei Jeg er jo et fint eksempel på det!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 jeg og en ex hoppet av i svingen i 2 år.. og det gikk bra.. men har i ettertid skjønt hvor dumme vi var.. kanskje hadde jeg flaks med valg av partner, at han ikke "lakk" noen ut underveis.. og at han hadde steinkontroll på slutten.. Så, selv om det gikk bra, kan jeg ikke anbefale det nei!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Dette må være tull?! Har du ikke fulgt med i seksualundervisningen på skolen? det er da ALLMENN kunnskap at å hoppe av i svingen ikke er trygt! DJEEEEEEZZZ
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Skulle akkurat til og spørre hvilket århundre du kommer fra!!?? Det er vel allmen vite at det selvsagt ikke er trygt og ``hoppe`` av i svingen. Så fort penisen er inni deg er du utrygg;) *Ler litt*
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 der er ikke trydg det nei,,, det beste er nok å bruke prevensjon hvis du ikke ønsker å bli gravid..håper dette e svar iforhold til alle andre inne på spørsmålet ditt:-)
Anitahar2barn Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og partneren min hadde ubeskyttet sexør vi ble gravide. I "sikre" perioder kom han inni, mens i usikre hoppet han av i svingen. Det gikk i et år :-) Vi ville ha barn da, men prøvde å unngå det så lenge som mulig. Denne gangen var det planlagt og det tok 1 pp.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 MEN,det er fremdeles ikke en prevansjons metode!! Ergo,vil man ikke ha barn så får man finne på en annen løsning:)
Anitahar2barn Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 det er jeg helt enig i. det må ikke gjøre noe å bli gravid hvis man bruker denne metoden.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 NEI det er ikke trygt!!! Var sånn vi ble gravide nå med nr 2..........................................
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 Som andre sier, man kan absolutt bli gravid av det. For meg var det ingen krise om jeg ble gravid så har hoppet av i svingen og satset på sikre perioder i flere år. DA jeg ble gravid hoppet vi ikke av i svingen for å si det sånn.. Ser ut til at det er stor forskjell på resultat, man spiller absolutt russisk rullett..... DErsom man ønsker en sikker måte å ha sex uten prevensjon og ha oversikt anbefaler jeg pearly, ladycomp eller babycomp (www.buenaventura.no). Her er det dessuten kjempekjekt ifht planlegging av barn. SOm man ser av mitt lille nurk, uforsiktig en dag rett før EL= gravid med en gang etter alle årene med avhopping...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble gravid nå ved å hoppe av i svingen. Har akkurat hatt en spontan abort og vi ville vente med å prøve skikkelig til jeg hadde fått igjen mensen, men der satt den gitt!! Er nå 6 uker på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå