Gå til innhold

Reisetrille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å se etter en nå snart.. hva bør jeg se etter? Noen gode merker? Vil gjerne at ryggen skal kunne legges HELT ned... lillegutt er nok bare 6 mnd da vi skal ut å reise for første gang... har lyst at han skal kunne sove i den når vi er ute å spiser osv... så må jo ligge godt da! Noen som har erfaring med MacLaren? Hvordan er ryggen på den? Ikke sett den live nemlig.. bare på nettet og der er det jo litt vanskelig å se.... Chicco har venninnen min.. noen som vet noe om den? Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg hatt ny trille nå hadde jeg sett på TFK Buggster eller Mutsy Spider.

Men til så liten som 6 mnd hadde det nok blitt TFK'en av de to.

Skrevet

Kan begge disse legge ryggen helt ned? Ser liksom ikke sånn ut på bildene på nettsidene jeg har tittet på.. synes det er et kriterie liksom.. begge var jo utroloig kule å se på da... Likte spesiellt mutsy spider... kjekk liten når den var slått sammen også...

hvor har de disse vognene da? Tror ikke de er på babyshop eller?

Skrevet

noen fler? Noen med erfaring med MacLaren? Hvordan er ryggen på denne? og hvem modell er best?

Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med Peg Perego Pliko. Det er riktignok noen år siden men har ikke funnet noen vogner jeg kan sammenligne med denne når det komemr til triller..

Pliko er en solid trille som er god å trille, solid å sende med flyet og har masse fasiliteter som lett å legge sammen, søsken kan stå bak på ramma, lett å vaske av osv.. Når den slåes sammen blir den kompakt noe som gjør at hjulene ikke er så utsatt når man evnt sender med fly.

Desverre er den ganske dyr:s men holder i evigheter...

Skrevet

dytter litt.. kanskje fler har noen tanker?

Skrevet

Baby travel sulky er bra! Koster litt over 1000-lappen men er god plass til voksipose mm. Lett og legge sammen og en veldig brukervennlig vogn!

Skrevet

Den så fin ut ja... men hva med baby travel smart? Ser dyrere ut, men finere å se på... funker den som reisevogn? og kan ryggen legges ned?

Skrevet

Vet at mange kommer til å rive seg i håret når jeg sier Carena Easy, for den er jo ikke in! Noen er fryktelig opptatt av dette, og jeg er forsåvidt ikke helt fri for vogndille selv, men akkurat til fly og sånt tenker jeg at det er godt med ei som ikke er fryktelig dyr. Easy er rimelig, pluss/minus tusenlappen, og har blitt best i test vet jeg, flere ganger tror jeg. Den har fll, god liggestilling og junior sover veldig godt! God plass til voksipose tilogmed, og legges sammen litt som en vanlig vogn-ikke ettter paraplyprinsippet altså. Noe jeg synes er et pluss for det meste; synes mange "paraplytriller" blir så laaange. Den er ikke fantastisk, men så synes ikke jeg en reisettrille behøver å være helt fullstendig fantastisk for å være mer enn god nok! Lykke til!

Skrevet

skal sjekke ut den jeg.. enig i at det er dum t med en dyr vogn på fly.. fort at de ødelegges... akkurat derfor jeg ikke har lyst til å sende simoen min på fly... carena har jeg hørt fler nevne, så skal sjekke ut den litt mer!

Skrevet

jeg har også ei carena easy. hører mye negativt om carena vognene,men vi har vært kjempefornøyde med vogna. lett og legge sammen,god liggestilling,god og trille osv. lillemann stortrives i den. bruker den som shoppe/reisetrille. vi reiser ofte med fly,og jeg for min del ser ikke vitsen i og kjøpe ei dyr vogn som skal sendes med fly,med tanke på at de lett kan bli ødelagt eller få riper i seg. jeg har kjøpt et simo soft seat for og legge i setet på vogna siden reisetrillene er litt harde i setet. har også en simo snuggle pose som passer perfekt til vogna. + at jeg kjøpte et vindtrekk for og ha over. men jeg anbefaler denne vogna. synes den er super.. mange fine farger og velge mellom også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...