GladLinn Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Jeg lurte på om det allerede finnes et MARS treff i Oslo? Om det så gjør, hadde det vært veldig moro å henge seg på. Er det noen som vet om noe,så si gjerne ifra;-) Ha en fin dag...
Tonjecs Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Det har allerede vært ett mars-treff. Vi var på Hard Rock i slutten av september. Men det er alltid plass til flere. Driver i skrivende stund og legger planer for ett nytt treff. I disse Facebook-tider er det nevnte fjesbok som gjelder. Er du registrert der?
GladLinn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hei Tonjecs, Så hyggelig. Jeg er på facebook vettu;-) Søker du på Linn-Merete Hanssen så finner du meg og du er også da der?!?! Blir hyggelig å treffes. Linn
inakvad Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Men går det ikke ann å legge inn opplysninger her på barn i magen også, for oss som ikke er på facebook... Jeg ga beskjed om at jeg ikke kunne sist, og det hadde jo vært hyggelig å bli med på et treff hvis det blir igjen!
Tonjecs Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Kan jeg selvfølgelig gjøre. Driver med planlegging av neste treff nå. Er du(inakvad) på msn? Send en privat mld her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå