*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 http://www.medishop.no/produkter/kategorier/blodtype/blodtype-test Jeg får ikke vite min blodtype, får bare høre på legesenteret at den testen er så dyr at jeg må betale 1.000,- kr selv om jeg vil vite... Noen som har prøvd denne hjemmetesten?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Kan ikke forestille meg at det er sååå dyrt...Vi testa dette i naturfagen på skolen når jeg var yngre og jeg gikk på en av de skolene hvor det var så lite penger at vi måtte TEGNE maten i mange av heimkunnskapstimene...Ellers er det helt gratis å få greie på om du melder deg som blodgiver;P
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det synes jeg også var dyrt...rart. Får ikke bli blodgiver når jeg er gravid, eller har lav blodprosent...
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 De tar jo blodtypen din når de tar HIV-test osv.. De må jo vite om du er rhesus negativ.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Som ei annen sier, de typetester jo blodet ditt i starten av svangerskapet uansett.... Det skal undersøkes om du er rhesus minus eller pluss. På helsekortet ditt skal det stå hvilken blodtype du har i tilfelle de må foreta blodoverføring i forbindelse med fødsel. )
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Nope.....får bare vite om jeg er rhesus + eller minus...Typetester ikke blodet her for 0, A, B eller AB.....men jeg VIL vite det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå