Gå til innhold

Lokal avisa vil intervjue oss pga bleie valget.

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, morsomt, samboere har nettopp søkt om støtte ordning som er i kommunen som gjer at me får tilbake litt av pengene som vi har brukt på innkjøp av tøybleier. Då hadde avisa nettopp ringt til han som har med den ordning å gjere og lurte på om det var nokon som nytta seg av ordningen som dei har, og då hadde han nett sett på søknaden våres. Og ringte samboer om vi var inntresert. No er ikkje babyen fødd enda har ei veke til termin så, men intervjuet blir vel ikkje før om ei stund så då er me vel kommet godt inn i det. He he kjekt. Kanskje me kan få andre til å bruke tøybleier og så da vil me jo det selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! Jeg gleder meg vilt til å prøve tøybleier siden alle bare himler med øynene og sier at det er SÅÅÅÅ slitsomt. Og så har de jo ikke prøvd selv heller...Syns ikke det var så dyrt heller egentlig.

Skrevet

Så bra at dere skal i avisa med dette! Håper det påvirker flere til å bruke tøybleier!

Jeg elsker tøybleiene våres, og syns det er så artig å se hvor overraska folk blir når jeg drar en tøybleie (Fuzzibunz) opp fra stelleveska. De tror jo jeg står og koker brettebleier og strikker ullbukser for harde livet! Nei, det fins faktisk myye lettere løsninger i dag :)

Lykke til med intervjuet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...