Gå til innhold

skummelt.. min tur til bussbua

Anbefalte innlegg

har vært helt fin i formen mens jeg har vært gravid, eneste jeg merker er at jeg blir fortere trøtt..men da jeg gikk til bussen idag morres, ble jeg skikkelig redd.. sikkert ikke farlig, men jeg må bare få ut frustrasjonen hehe

jeg må gå opp en bakke for å komme til bussbua, men hadde god tid så jeg stresset ikke noe særlig. men da jeg kom opp begynte jeg å svette veldig og klarte liksom ikke å roe meg ned.. følte hjertet skulle hoppe ut av brystet på meg.. etterhvert ble jeg svimmel og dårlig, og det var vått så jeg ville ikke sette meg ned. tok av meg jakka, men fortsatte bare å bli verre. var obligatorisk idag, hvis ikke hadde jeg ikke hoppet på bussen så klein var jeg..

da bussen kom kunne jeg nesten ikke se den, måtte fylle på busskortet mitt men jeg fikk ikke med meg hva buss sjåføren sa for jeg var helt vekke.. kom meg til et ledig sete, helt våt i panna av svette. da mistet jeg vekslepengene mine, men jeg orket rett og slett ikke å bevege meg, så ei snill dame (hun må jo ha trodd jeg var full eller dopa eller noe hehe) løp langs midtgangen og plukket dem opp for meg:p

heldigvis kom jeg meg like fort som jeg ble dårlig, og jeg hadde det helt greit på skolen. syns allikevel det var skummelt, aldri opplevd sånn før. nå er jeg akkurat kommet meg hjem, tror kanskje jeg skal ta meg et par timer på senga før samboeren min kommer hjem. slappe av litt:p

ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10645528-skummelt-min-tur-til-bussbua/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

dette hørtes litt skummelt ut. Sikkert ikke noe å være redd for, men det kan jo være greit å ta en telefon til jordmor eller lege? (Kan jo være lav blodprosent eller noe med blodtrykket?)

Håper du slipper å oppleve dette igjen. Lykke til videre i graviditeten.

:)

har hatt kontroll nå, fortalte om det. han målte blodtrykket mitt uendelig mange ganger, og konstanterte at jeg visst er litt høy på blodtrykket, blir lett stresset og tar lang tid før jeg klarer å roe ned kroppen igjen. så legen sier bare at jeg må ta det med ro, så skal vi se videre om det er noe som fortsetter. så ja, så lenge ikke noe er galt tenker jeg:) babyen ser ihvertfall ut som den vokser og har det greit:) krysser fingrene for at det ikke skjer mer.

du må ha lykke til videre du også:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...