Gå til innhold

Hvordan kjennes denne metalsmaken i munnen ut?

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt det, og vil forklare litt?

Hvor i munnen? På tungen? I hele munnen?

Lenge om gangen? Ofte? Osv...

Logger av nå, for jeg skal på jobb, men blir veldig glad om noen har svart når jeg kommer hjem, for jeg lurer veldig på dette med metallsmak?!?

Fortsetter under...

Annonse

jeg har det i munnen nå og mener ikke det er som blodsmak...alt smaker metall, trodde med en gang tidligere at det var no galt med vannet så prøvde vann fra en annen spring...samme smak...vasket glasset og prøvde igjen...men nei..alt smaker metall og jeg blør ikke inni munnen..leste om det på internett idag og man visst få det av medikamenter og mulig graviditet...hvis du får metallsmak i munnen vil du merke det med en gang, ikke til å ta feil av...

nei, har ikke det. da hadde jeg sikkert merket det. huff... gruer meg til det hvis jeg kommer til å få det når jeg er gravid.. og vann som jeg er så avhengig av da. jaja, men så lenge jeg blir gravid så skal jeg være glad. tusen takk for forklaringen:)

Hehe, ser visst nå at jeg har skrevet metal - og ikke metall i overskriften! ;)

Takk for alle svarene!!

Lurte fordi jeg på lørdag (mens jeg satt å spiste) fikk en rar smak i munnen. Veldig vanskelig å forklare, men kan jo forsøke....

Det var lengst bak på tungen, men ikke oppå. Mer på siden, mot tennene. Rett ved visdomstennene, hvis dere skjønner?

Kjentes nesten ut som om det gikk hull på noe, og jeg hadde flytende metall i munnen. Bare en ørliten dråpe, men det er det vemmeligste jeg har kjent. Varte i 3 sek, så kjente jeg det på andre siden rett etterpå. Kun i 3 sek, og bare en dråpe denne gangen også.

merkeligste jeg har opplevd. Det smakte altså så vondt!!!

Men smaken satt ikke igjen i munnen. Den forsvant med en gang.

Men det høres jo ikke likt ut som noen av dere forklarer, og jeg tror ikke at jeg er gravid heller.

Takk igjen for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...