*frøet i et nøtteskall* Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 var hos verdens koseligste dame i stad og tok UL.. men det viste seg at jeg bare er 6+2 på vei, og ikke 11+4 som både jeg og legen trodde.. snodig.. har vært dårlig i mange uker allerede, med oppkast mange ganger daglig, men har hele tiden trøsta meg med at det er sikkert bare en uke eller to til, så gir det seg.. men nå må jeg nok belage meg på å kaste opp enda lenger gett.. hehe.. men alt sto bra til med lillegull i magen, og vi fikk både se og høre det lille hjertet som slo.. sitter og titter på verdens minste gull nå og smiler for meg selv..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 det var stor forskjell....hva som gjor at du trodde du var lenger på vei da? Såg reka mi på fredag (8 +3) Var så deili å se hjertet slå=)
*frøet i et nøtteskall* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 ja, er ganske stor forskjell... ut i fra siste mens skulle jeg vært 11 uker på vei.. så er ganske forrvirra nå... må ha hatt en utrolig lang syklus akkurat da... ja, det er helt ubeskrivelig deilig å se og høre hjertet!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 oi det var stor forskjell... men godt å høre at alt stod bra til da lykke til videre
Thea-81 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Til alle dere over som forteller dere har vært på ul, hvor store var fostrene...?
Nr3 i 2012 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var på ultralyd i dag. da var "bebisen" 7 mm. ut fra menstermin er jeg 6+6, men hun som tok ul tror nok at jeg er en uke mindre. Sist svangerskap var jeg på mange ultralyder. 6 uker: 6 mm 7 uker: 12 mm 8 uker : 23 mm 10 uker: 43 mm 14 uker: 13 cm fra hode til tå!
Nr3 i 2012 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg gikk med blødninger i ca 4 uker. Har nå begynt igjen med blødninger i dette svangerskapet så det blir nok endel ultralyder denne gangen og.
Kosemamma´n Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Hm... terminen bestemmes vel etter fosterets størrelse tror jeg. Hvis du har vært veldig dårlig - kanskje fosteret er litt mindre enn vanlig. Isåfall vil jo sikkert datoen bli annerledes. Ellers er UL mest vanlig i uke 17-18 fordi det er da fostrene statistisk er noenlunde like store. Ikke at jeg vet - men bare et lite innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå