Gå til innhold

Spira er mindre enn den skulle vært..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vært på ultralyd der fosteret er mindre enn den skulle vært for den akuelle uken ?

Jeg skal egentlig være 9+5 idag men spira var bare 12,2 mm for en uke siden,, og da aner jeg jo ikke hvor langt jeg er på vei :/ eller hvilken uke jeg skal si jeg er i ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 8 er fostret mellem 11-14 mm så det passer jo fint med du når er 9 uker på vei.

Skrevet

Gynekologen mente jeg var 7 og en halv uke på vei sist mandag, men jg trodde jeg var 8+5. Men jeg syns jeg har lest en plass at de kan vokse i rykk og napp og at den endelige terminen ikke blir satt før i uke 16 ved hodeomkrets eller noe sånt ?

Skrevet

1,45 cm var reka mi da eg var på ul på fredag..var ca 8 uker da....

Skrevet

jeg var på ul på torsdag, den lille var da 11,3mm. var da 7+3 uker på vei.. spiren vokser likt i begynnelsen,, det er derfor de kan se unngangelsesdagen på tidlig ul.. ca hvertfall.men på ul i uke 18 så ser de når babyen er klar til å fødes.. den ul skal ikke brukes til å regne tilbake,,,,,,

Skrevet

spiren kan gå i dvale i opp til de første 14dagene etter befruktning..og deretter starte utviklingen..

Skrevet

Okei :) da tror jeg det er mere sannsynlig at det er det som har skjedd for hvis spira ble unnfanget 1 september, så ville jeg vel ikke kunne ha testet positivt og kjent symtomer 7 dager senere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...