Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Ser ut som jeg er 4 måneder på vei, men er bare i uke 5!! Magen er stenhard, men ikke kommer det noe ut heller. Føler meg og ser ut som en pudding ;-) Er dette et vanlig symptom??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vet ikke, men jeg er også opblåst i magen. Jeg er i uke 5, og føler allerede at magen er stor..men den er nok bare oppblåst!!! Begynner allerede å merke at jeg har hard mage...dette lover ikke særlig bra synes jeg. Sist svangerskap slet jeg også med hard og oppblåst mage. Men men...det er nok bare sånn det er ;-))
bollenr3 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Er oxo kjempe oppblåst... Ubehagelig å ha det sånn.. TEr i uke 10. tror ganske mange opplever det ja. Føler selv jeg ser kjempegravid ut..!! Jaja
HjerteMom Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Er nå i min 10.uke, og er ikke like oppblåst som da jeg var i uke 6. Så det er håp Men er fortsatt veldig bolle på kvelden, men heldigvis bedre på dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Det er helt normalt.Bare vent til du hører at det er luft;)heheh!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå