Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er ca 7 uker på vei nå og har hatt brun utflod i 3 dager. I dag er det også brunt + litt frisk blod, men har ingen smerter og foreløpig er det ingen klumper. Kjenner at jeg er veldig bekymret for at det er noe gale siden jeg har mistet tidligere også etter at det har begynt med brun utflod. Snakket med fastlegen isted som ba med ta kontakt med gyn som hun har henvist meg til tidligere, men kan jeg kreve UL egentlig?? Er jo ikke noe annet jeg kan gjøre enn å vente og se hva som skjer, men hvis jeg hadde fått UL hadde jeg sluppet å gå her å gruble og engste meg... Skal ringe til gyn nå snart når tlf åpner igjen. Ringte til Volvat før helgen, men der var det flere ukers ventetid hos gynokologene, så det nyttet ikke. Og jeg som trodde du kunne få hjelp på timen omtrent hos Volvat. Tok feil der gitt. Noen andre som har hatt blødninger tidlig i svangerskapet og vært på UL?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Stakkars deg, vet hvordan det føles med den usikkerheten du føler nå. Har opplevd det samme som det og fikk tidlig ul fordi jeg hadde mistet før. (Skulle få slippe engstelsen). Mas på legen din om henvisning til gyn. poliklinikk på sykehuset. Der kan du få hastetime, men må kanskje sitte og vente en stund. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for svar Har akkurat fått time hos gyn i neste uke nå. Hun mente at det ikke gikk an å se noe så tidlig som nå. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og ta en dag av gangen... Hvordan gikk det med deg på UL da? Hvilken uke var du i? Håper det går bra med deg nå iallefall
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Sniker meg inn fra 2 trimester jeg og følte jeg måtte svare deg. Jeg hadde styrt blødning i uke 7 uten smerter og blødde litt + brun utflod til uke 10. Dette kom av ett hematom på utsiden av livmoren. Gynekologen sa at det er vanlig å blø litt i løpet av svangerskapet for slimhinnene der nede er skjøre. Så lenge du ikke har smerter er nok alt bra, men du må selvfølgelig sjekke det opp. Jeg mistet i ma i februar i år så jeg skjønner godt at man blir ekstra bekymret etter en sånn opplevelse. Men som sagt er jeg 22+6 i dag og babyen er veldig aktiv å det gikk bra selv om jeg blødde Ville bare komme med en solskinnshistorie Masse lykke til og håper du får ett fint svangerskap
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk ) Ble rørt til tårer jeg nå Er så engstelig, samtidig som jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn gjort. Har heldigvis ikke smerter (enda), så vi får se hvordan det går. Lykke til videre du/dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå