Gå til innhold

Ingen ledige timer til jordmor i trondheim..

Anbefalte innlegg

Ringte i dag..jeg er 8-9 uker på vei... for å høre om hvilken jordmortjeneste her i Trondheim jeg hørte til...men det spilte visst ingen rolle for de hadde INGEN ledige timer frem til mai.. og da har jeg jo termin... Er det mulig at det er sååå dårlig stelt med jordmødre i en by som dette??

Jeg følte jo egentlig at jeg var tidlig ute jeg..men jeg var visst alt for sent ute!

Flere som har samme irriterende problem??? Dette synes jeg var utroooolig dårlig altså! Skuffet.....

Fortsetter under...

Hei! Ja, samme her. Ringte faktisk i dag jeg også. Bor i Trondheim, og har også termin i mai, men de har tatt opp alle de kan for mai. De fordeler tydeligvis etter måneder. Var jo klar over at dette var et problem, men jeg trodde det skulle gå greit likevel, siden jeg var så tidlig ute. (9 uker i morgen).

Jeg ble satt opp på venteliste over hele byen, i alle fall. Håper de gjorde det samme med deg?

Jeg ringte jordmor i forrige uke, og fikk time i januar... Jeg er i uke 9 nå... Inget problem for meg, men kanskje jeg bare var heldig(?). Vet ikke om det er et krav å gå til din "lokale" jordmor, men jeg ringte Saupstad legesenter (jeg bor ikke langt unna der) og fikk time i januar.

Trodde ikke det var så dårlig stelt her i byen... Uansett, lykke til alle sammen.

Seriøst.. huff så trasi..tror jeg var heldig da.. ringte for å få jordmor for kanskje 4uker siden eller nå... Men er en felles samling med 4-5damer samtidig.. Vet ikke hvordan det blir fremover nei... Men håper jeg kan få gå til jordmor også.. tenkte nemlig annenhver gang jordmor og lege.....Ringte stindheim jeg da...

Annonse

åååh..de hadde ringt meg fra Strindheim helsestasjon i dag..men hadde vært på nattevakt så lå å sov da.. da jeg våknet hadde de stengt! Håååper det var ang. ledig plass og at de ikke har gitt den bort fordi jeg ikke svarte! Må ringe dem i morgen... speeeeent!

Hmmm....synes dette høres veldig rart ut jeg... Jeg ringte til Sunnland HS på fredag og fikk plass direkte. Jeg var ikke spesielt tidlig ute heller, for jeg er nå 12+2. Ser med andre ord ut til at de ventelistene fungerer dårlig...

Har du ringt den helsestasjonen du hører til og spurt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...