Gå til innhold

Ligger dere på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+2 i dag. Sover dere på magen? Man kan gjøre det til man føler det er ubehagelig, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eg ligger på magen... Forrige gang låg eg på magen heilt til det blei ubehagelig, men huske ikkje nett når det var :)

Men ei sammenrulla dyne mellom beina og armane gjer at ein kan ligge sånn halvt på magen/halvt på sida også seinere, det syns vertfall eg var godt :)

Skrevet

Jeg sover litt alle veier jeg! Sover fortsatt på magen, men merker at det begynner og bli litt ubehagelig, fordi puppene er så ømme! Er 9 + 1 i dag.

Skrevet

tør ikke det jeg :S turte ikke det forrige gang heller så gikk 9 mnd hvor jeg ikke sov på magen-...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja! Det er jo det beste! Tenk når vi ikke klarer det. Heldigvis klarte jeg ligge på magen lenge sist.Håper det går igjen.

Det første jeg gjorde da jeg kom på barsel avdelingen var å legge meg på magen. Helt etterlengtet og fantastisk. Fikk lyst på en kvil jeg nå!

Skrevet

Hei!

jeg er bare 9+2 og jeg har ikke kunnet ligge på magen på et par uker allerede, det gjør jo vondt...:)

Men har ikke hørt annet enn at du fint kan gjøre det til det blir ubehagelig.

Skrevet

ligger på magen her..men begynner og bli litt vondt.

Skrevet

husker jeg var sånn forrige sv.skap også med vesla... kjempe redd for å ligge på magen for er redd det er farlig.. ja høres dumt ut nå som jeg sier det "høyt" men lar tilogmed ikke katten ligge på magen engang for han er så tung.. hehe men er kanskje ikke farlig det heller da?*ikke le* hehe

Skrevet

Jeg klarer ikke å ligge på magen, men jeg er jo et "ligge på siden dyr". hehe

Så for min del så klarer jeg meg kjempe bra :D

Skrevet

Jeg ligger også på magen, er 11 + 3 i dag og synes ikke det er noe vondt ennå. Lå også må magen til jeg var rundt 4 mnd på vei sist gang også. Husker jeg fikk høre at det var bra å ligge på magen i begynnelsen så lenge det ikke gjorde vondt, det hjalp livmoren å komme opp ifra bekkenet. Vet ikke om det er noe idet, men det er ikke farlig så kos deg med å ligge på magen så lenge som du kan, for man kommer til å savne det etterhvert, det gjorde jeg hvertfall : )

Skrevet

Takk for svarene. Sist sv.skap lå jeg ikke på magen fra første dag jeg viste om det... litt tullete i hodet... Men det er jo sååå godt... Jeg ligger myyye på magen nå og håper jeg kan det lenge enda.

Sov godt i kveld da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...