Gå til innhold

melk ???


*Tutti*

Anbefalte innlegg

skjedde det rareste i natt(tror jeg). jeg har det med å gå i søvne og snakke veldig i søvne. det som skjedde var at jeg våknet i natt(tror jeg eller så har jeg drømt) og at melkeproduksjonen var i gang???!!! kan dette skje? at man drømmer om det og så skjer det(for det føltes vått) eller er det drømmen min som har spilt meg et puss??

er jo ikke noe lekk nå.. he he.. er jeg helt tullete blitt eller??? jeg skal jo ikke ha baby før i januar..

hilsen forvirra meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du har nok ikke blitt tullete,hehe. Har lest og hørt at mange kan lekke råmelk på denne tida i svangerskapet.Opplende selv noe rart i går når jeg skulle dusje,da lakk det noe vått av den ene puppen.. Rare greier,men regner med at det var den omtalte råmelken :) Er selv 27+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 28. uke. Har lekket "melk" eller hva det nå er for noe slags kliss om nettene noen ganger. Husker ikke om jeg har drømt noe spesielt når det har skjedd men... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må jeg bare le. er glad jeg ikke er blitt mer ko-ko enn det jeg allerede er blitt :) godt å høre at dette faktisk kan skje. og at det er flere enn meg.

tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig... Tenkte jeg skulle sjekke om det var mulig å få tak i gensere med "Tine" på jeg nå;-) Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, måtte le litt når jeg leste innlegget:)

 

Her begynte jeg å få råmelka i uke 25 ca..... Var sånn siste svangerskap og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få noe blankt i mine melketanker allerede i uke 16-17. Skjønte ikke noe. Nå er jeg i uke 27 og må klemme det ut hver dag, ellers har jeg rett og slett så vondt i puppene at det er helt forferdelig. Men det er fremdeles grå-blankt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekker også !! huff.. Hjelper det å klemme ut ??

det gjør så utrooolig vondt i puppene mine for tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lekket melk helt fra uke 23..Det kommer daglig og spesielt i dusjen eller når jeg er varm/svett. Litt plagsomt, og jeg har allerede begynt å bruke ammeinnlegg. Men jeg håper at det er et tegn på at jeg ihvertfall ikke får problemer med å få nok melk til lille-jenta mi.. Det er mye rart som skjer med kroppen når man er gravid, gitt! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper for smerten ja. Men jeg tror egentlig det fører til at det blir mere. Men det gjør ingenting så lenge jeg slipper den stikkende smerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, he he he.. lykke til alle sammen. må bare le av meg selv, ikke mye annet å gjøre. trodde virkelig jeg var helt sprø et øyeblikk.. hadde jo ikke hørt at det kunne skje. ikke skjedd noe siden heller.

ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...