Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lisa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, alle heter ikke dette selv om det er et populære navn nå for tiden. faktisk vet jeg bare om 1 person som har et av alle de navnene nå. ja, kansje på navnetopp, men på landsbasis heter ikke alle det.. alle heter ikke per og kari heller, selv om de navnene kansje var "poppis" en del tiår tilbake..

Annonse

Vår lille skjønne heter Lisa, nettopp fordi det er enkelt og vakkert.

Ikke så mange som bruker det navnet for tiden, har jeg inntrykk av.

Det var en av grunnene til at vi valgte det, fordi vi ikke vet om noen andre som har kalt sin lille det. Var vel mest vanlig på 80- tallet (dvs de som er på min alder nå, heter gjerne det).

Flott navn, håper ikke så mange får "øynene opp for det". Hehe, vi vil ha det for oss selv ;-)

Annonse

Heisann!

Takk for masse flott tilbake melding! Vi har ennå ikke helt bestemt oss for det navnet, men vi får se... litt kjekt å ikke bruke typiske "motenavn" ihvertfall! Men er jo litt redd for at "alle" skal begynne å synge Lisa gikk til skolen hver gang hun sier nvnet sitt... Det blir hun sikkert lei av å høre! :)

Vi har også tenkt på Lisa, delvis fordi barnets bestemor heter det og for at det er et nydelig og enkelt navn som ikke er "oppbrukt".

Vi har ikke helt bestemt oss. Synes Selma også er veldig fint, og dessuten Mathea, men det har jo blitt litt vel populært i det siste...

Hvis det blir gutt, har vi lyst til å gi han navnet Oliver. Vet det er mange som heter det, men det er så fint synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...