Gå til innhold

Noen andre med Fibro Myalgi her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg har fibromyalgi. Fødte tvillinger for 1.5 år siden. Svangerskapet gikk veldig bra med tanke på fibroen, var faktisk bedre og klarte meg med paracet de dagene det røynet litt på. Fikk veldig bekkenløsning, allerede i uke 10. Om dette hadde noen sammenheng med fibro eller tvillinger vet jeg ikke. Etterpå synes jeg faktisk at jeg er gennerelt bedre. Bruker forsatt noen medisiner (bla sarotex daglig) men er ikke like plaget som tidligere.

• 1 måned senere...

Hei =)

Jeg fikk diagnosen i Mai, er 21 år gammel ;)

Samboeren min og jeg har bestemt oss for å begynne å prøve nå.

Jeg har ganske mye smerter daglig, og lurte litt på hvordan dere andre har taklet graviditet med diagnosen??

Har veldig mye problemer med ryggen =/

Annonse

• 2 uker senere...

Heia! Melder min ankomst her jeg også. Er 25 +5 idag, og har slitt med FM i over 2 år til nå. I begynnelsen av sv.skapet var ejg kjempe bra, omtrent smertefri.Men desverre kan jeg ikke si det samme nå, nå går jeg med mye og vonde smerter, til tider er det så vondt at kvalmen kommer veltende frem pga smertene, spes smertene i rygg og armer.

Bekkenløsningen fikk jeg TIDLIG i sv.skapet, men ser ut til at den har roet seg, heldigvis. Kjenner godt forskjell på fibromyalgi smertene og bekkenløsningssmertene. Håper jeg ikke blir verre og verre frem mot fødselen, men ser desverre sånn ut. Håper det "går" seg til. ;-)

• 4 uker senere...

Jeg har et lite spm... Jeg vet ikke så mye om fobromyalgi og graviditet.. Fikk diagnosen for ca et år siden.. Og fikk smertestillende for det!

Nå har jeg fått så utrolig vondt i lysken og klarer ikke bevege benet mitt uten at det gjør vondt :\ Har dette noe med fibro. å gjøre? Eller har det noe med bekken å gjøre??

Jeg har hatt samme greia og dumme meg gikk med det et helt svangerskap før en kiropraktor ordnet opp...jeg kan bare gjette meg til hva det er hos deg, kun en fagperson kan si hvorfor du har vondt.

Jeg ville gjettet det var bekkenet ditt og ville kommet meg avgårde til en kiropraktor, har du bedre råd ville jeg tatt meg en tur til naprapat som ikke bare klikker bekkenet på plass men fikser blodsirkulasjonen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...