1 på 2 og 1 i magen Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har en sønn på 4 mnd som jeg har fullamma hele tida, og har alltid hatt mer enn nok melk. Nå den siste måneden har jeg imidlertid opplevd to ganger at melkemengden har blitt betraktelig redusert etter én "episode" med veldig spreng. Har hatt spreng mange ganger før uten at dette har skjedd. Det er så slitsomt for da tar det mange dager med øking for å få opp produksjonen igjen, og i mellomtida er småen særdeles misfornøyd med tingenes tilstand.. Noen som har opplevd det samme? Er det vanlig eller er det et tegn på at melkeproduksjonen min holder på å gå ned? Vil ikke slutte å amme nå!!
Expat Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Kan du fortelle hva som gjorde at du ikke ammet en stund (slik at du fikk spreng?) Ellers, sprengen gir brystet beskjed om å redusere melka, så det er ganske vanlig reaksjon!
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Første gang sov han plutselig over hele natta uten at jeg våkna, andre gangen var vi ute på tur og han ville ikke ha mat til vanlig tid. Merka ikke at jeg hadde så spreng før vi kom hjem, da hadde det vel gått 6 timer siden forrige amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå