Gå til innhold

hva syns dere om.........???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ada Eline

Thea Eline

hvem er finest? hvis dere måtte ha valgt ett av di......

og hva syns dere om Jonas Andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ada eline er finest - klinger best! thea eline er litt vanskelige stavelser sammen...

jonas andre er helt oki, men ikke et navn som jeg ville valgt - men det klinger fint sammen...

Skrevet

Liker Ada og Jonas, men ikke de andre navnene. Ada Eline er beste alternativ.

Skrevet

Syns Ada Eline er finest av jentenavnene.

Jonas er fint, men blir harry med André bak. Eller tenkte du uten sånn apostrof over, det er vel strengt tatt ikke et navn uten den over.

Skrevet

det som er så greit med Ada er at det går så fint sammen med de fleste navn så jeg holder en knapp på ada eline.. men kanskje fordi min datter heter Ada Sofie hehe

Skrevet

åå, de er nydelige begge to.. klarer ikke helt å velge heller.. lykke til..

jonas er fint, andre er jeg ikke så begeistret for egentlig..

Skrevet

Helt klart Ada Eline!

Thea var det mest brukte jentenavnet i Norge i 2006. Det er veldig mange Thea-er rundt om i landet nå. Dessuten blir det litt tungt å uttale Thea Eline. Ble litt mange vokaler etterhverandre.

Jonas er et flott navn - og det vanligste guttenavnet i Norge i 2006. André som andre fornavn kan jeg styre min begeistring for. Var veldig vanlig for ca ti år siden å putte André etter nesten ethvert guttenavn, og det finnes utrolig mange Tom André, Jon André, Kim André etc etc etc. Jeg ville lett etter et annet navn å sette etter Jonas hvis du vil ha dobbeltnavn. Noen forslag:

Jonas Kristoffer

Jonas Nikolai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...