Lykkelig mor til tre Skrevet 15. oktober 2007 #1 Del Skrevet 15. oktober 2007 Startet dagen i dag med masse mørkt gørr som kom ut. Slimete brunt og ekkelt... jeg tok også en graviditststest i dag tidlig (rugedag 13), som var negativ. Det har begynt å komme litt friskt rødt blod nå. Så, da var det vel over... Er trist, men det er jo helt naturlig. Skal ringe inn til klinikken på onsdag, og da gi dem dommen. Vi var denne gangen heldige og fikk egg på frys. Seks egg ligger og venter på oss. Så da er det bare å bite tenna sammen og vente på neste runde. Og jeg gruer meg allerede for å se om de ovelever opptinignen. Dere som bruker Porsgrunn. Hvor lenge må dere vente før dere kan sette inn fryseegg? Er det så at jeg må vente til jeg får neste mens? Eller kan jeg "dytte inn" egg om ca 14 dager da jeg har eggløsning? Skal overleve om jeg må vente 1 1/2 mnd med å sette inn igjen, men skulle gjerne satt inn nytt egg om 14 dager igjen! Dagen i dag kommer vel til å gå til depping. Så får vi finne nytt mot, og nye krefter og se fremover igjen. Masse lykke til til dere andre som ruger, og til dere som har klart det allerede... ønsker jeg at spiren holder seg der den skal og at dere kan kose dere med graviditeten Klemmer fra en litt nedstemt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10643392-da-er-nok-h%C3%A5pet-over-for-oss-denne-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Del Skrevet 15. oktober 2007 hei, så leit da... jeg har ikke tatt ut egg enda, men fra andre som er i porsgrunn, har jeg hørt at man tar UL etter 1 syklus og ser om kroppen er klar for nytt forsøk... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10643392-da-er-nok-h%C3%A5pet-over-for-oss-denne-gang/#findComment-10644440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå