Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde missed abortion for ca 2 mnd siden og måtte til utskrapning, men nå har jeg hatt samleie flere ganger denne måneden, engang sprakk kondomen og en gang var vi ubeskyttet og nå de siste dagene har jeg vært så småkvalm og puppene er såå såre, kan jo være mensen som skal komme men jeg blir bare kvalm hvis jeg er gravid.. hmm har veeeldig mye utflod i tilegg derfor tror jeg at jeg er gravid, men er bare i uke 3 da er det for tidlig å teste eller for tidlig til å ha symptomer ?? skal ha mensen rundt 17-18.... håper noen kan svare meg selv om dette er et typisk spm her
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ta deg en test!! ÅÅÅ så spennende... Jeg testet positivit for noen dager siden etter å gått kvalm i 2-3 uker. Og det sies at kvalmen kommer i uke 4-6 :)
silje-her Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 det er ikke for tidlig å ha symptomer.. jeg får symptomer omtrent samtidig med at sædcellen treffer egget føler jeg *hihi* kjempegravid med en eneste gang
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg tok en clearblue første test ( test man kan ta 4 dager før ) men sto d er bare 51% sjanse for rett svar 4 dager før.. men jeg fikk "ikke gravid" kanskje mensen er rett rundt hjørnet likevel.... hadde sånn en dråpe lysrosa (Sorry) utflod idag men d var alt... samme som første gang jeg var gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå