Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 eg er gravid i 4-5 veke...lurte på om eg kunne fortsette med spinning.Har vore på det ein gang.Tenkte eg skulle komme meg i form etter forrige sv.skap...men så var eg da plutseleg gravid igjen!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ja det vil jeg tro, uten å si helt sikkert. Tenkte selv jeg skulle begynne med spinning igjen etter 2 1/2 mnd opphold. Jeg tenker jeg presser meg ikke som jeg ville gjordt,men sykler og koser meg:-) Jeg kommer nok til å kjenne det litt an, gjerne ikke stå å spinne så lenge om gangen. Men det tror jeg du vil kjenne på selv, om er rett eller galt for kroppen din. Sier de ikke at spinning er en god trening når en er gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Eg veit ikkje kva dei seier...Men då reiser eg på spinning i måro---
sommerfuglene Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Spinning er ein heilt flott treningsform når ein er gravid! Berre pass på å drikke godt og ikkje slite deg heilt ut (passelig mål på intensiteten: du skal kunne prate mens du sykler) God trening
swoop77 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 ja spinning er flott trening for gravide. Bare pass på at du ikke blir for varm, overoppheting kan være farlig for et foster. Så bare ikke ta i til melkesyra tar deg, ha lette klær på deg og drikk masse. Fordelen med trening ved graviditet er kjempestore, du vil få en lettere fødsel og lettere komme iform etter fødsel. Så bare tren og kos deg :-)
swoop77 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 jo og en siste ting.... :-) når magen begynner å komme i veien så bare juster styret litt opp. ser litt merkelig ut men det kan man leve med de siste par månedene før man justerer styret ned igjen etter fødselen.
kattepus Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror absolutt du kan trene spinning fordi om du er gravid. Selv er jeg 10 + 5 på vei og trener spinning 3 ganger i uken som før. Ikke noe problem i det hele tatt, men tar det litt roligere på pulstoppene i forhold til før. Trener med pulsklokke, så da er det lett å regulere. Bare spinn i vei, du:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er spinninginstruktør og sist svangerskap hadde jeg timer til jeg var 6 mnd gravid, da ble det litt stress me magen å mikrofonen å greier..men er ikke farlig å spinne, så bare kos deg du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå