snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 noen som vil bytte hode me meg!!!?? =)
Mockanin Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vil nok ikke bytte hode med deg, for da er du like langt. Våkner selv med hodeverk så og si hver dag. Kommer av nakke og at jeg sitter i et veldig støyfyllt "miljø" på jobben.
snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 det er et mareritt! skulle egentlig begynt med den obligatoriske mandagshusvasken min nå, men orker ikke! kommer av nakke her og, + at jeg anspenner kjeven i våken og sovende tilstand... det er no dritt! må vell finne meg i at jeg kommer til å ha det resten av livet:/
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Huff, vet hvordan det er å ha hodepine, hadde for noen år siden hodepine i over 3 mnd i strekk, auuu! Jeg investerte i en tempurpute, en sånn som er litt høyere ved nakken. Går du til behandling for nakken da? Hvis ikke så bør du absolutt gjøre det. God bedring. )
snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 ja jeg går til fysioterapi. tidligere har jeg måttet gå i en mnd`s tid så har det gitt seg for en stund, men denne gangen vil det ikke gi seg... har vell hatt av og på hodepine nå i 3 år:/
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Fysioterapi hjalp ingenting hos meg, følte jeg ble værre. Begynte hos manuell terapaut og han gjorde virkelig mye for nakken min, kanskje du skulle vurdere det. Har vært plaget i mange år jeg også, men det var som sagt ett år jeg hadde det i 3 mnd i strekk, hver eneste dag!
snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 hva er det en manuell terapaut gjør da? men det er kjeven min også, spenner den om natten og på dagen uten at jeg merker det.. men er vell kanskje ikke så mye å gjøre med det. ja, jeg har så og si hver dag jeg også.. men det verste er å vokne med det, da har ejg det som regel hele dagen.. det er så dritt altså, legge ren demper på alt. er bare så misunnelig på de som ikke har hodepine altså!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Huff det der vet jeg alt om!! Er plagd med blanding av migrene og spenningshodepine, er heldivis ikke så mye av det nett nå. Men før så var det helt for jæ.... Jeg prøvde alt for å få det vekk, gikk til all slags behandling. Legen min skrev ut paralgin forte som var den eneste medisinen som hjalp. Til slutt fant jeg en kur som funka for meg, ikke den sunneste men den hjalp å det var nok for meg det Frokosten min besto av 1 paracet, 1 ibux og 4-5 kopper kaffie på rappen. Var kun de dagene jeg hadde vondt asså, ikke de dagene jeg følte meg bra Men o du drikker kaffie så kan det vær en god ide å teste litt ut der, koffein skal jo være smertelindrene. God bedring iallefall, føler med deg!!
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Manuell terapaut er vel en fysioterapaut med videreutdanning. Han gjorde noe helt annet enn fysioterapauten som bare masserte. Kan ikke helt beskrive hva han gjorde, minnet kanskje om en blanding av fysioterapi og kiropraktor....
snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2007 ja, det er nok en blanding her også.. har migrene, ikke anfall sp veldig ofte da.. drikker ikke kaffe da, desverre.. men kanskje tab xtra også hjelper..men jeg har fått for meg at det bare gjør det verre..hm.. får vertfall beskjed av fysio og drikke MASSE vann, men dt får jeg jo ikke sjangs til, hehe.. får ta meg to paracet og legge meg med snuppa. går sikkert ikke over, men får jo prøve da! tusen takk for det.. trenger all symati jeg kan få nå kjenner jeg:)
snupp & mamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2007 JoSoMamsen.. takk, det skal jeg prøve.. alt for å bli kvitt hodeverken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå