Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har mens smerter hele tiden. De kommer og går. Er det normalt? Har hørt at man har stikkinger, men ikke at man skal ha skikkelige menssmerter! Det er jo dritvondt!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 jo jeg fikk beskjed av legen på tors at det var helt normalt... jeg har så vondt noen ganger at det likner på magekramper, klarer ikke stå oppreist engang...men det varierer fra person til person. de kommer å går hele døgnet på meg og..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 huff jeg har mensen murringer i ryggen og stikking i underlivet :S:S
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har også skikkelige menssmerter, hadde det i forrige svangerskap også. Det er helt vanlig!! Og stikkinger i underlivet da..
-lucy- Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 åh nå ble jeg litt beroliget!! så dere har også ganske kraftige menssmerter? jeg har våknet med det flere ganger på natta, og er blitt fryktelig bekymret. skal til ul i morra, er da 6+2. flere?
Smulen&Skalken Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 jeg er 7+3 i dag.. og jeg har veldig mens smerter. er det normalt å ha det så "sent" da? andre som har det sånn som er like langt?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 åå så godt og ha denne siden synes jeg:-) har godt og tenkt i hele dag på jobb at jeg har slike smerter, og på en måte øst meg opp..så fint at andre og har dette:-) hehe, da er jeg tilbake i roen en stund til, til det er noe annet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå