TPM m/baby i magen Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 Forrige fredag kl 1830 begynte riene med 3-4 min mellomrom. To dager forut hadde jeg hatt regelmessige kynnere med 6-10 min mellomrom over flere timer i strekk. Riene ble litt vondere i 1930 tidaog varierte fra 2-4 min mellom. Vi ventet på barnevakt til vår eldste og kom oss ikke av gårde til sykehust før 2130. Kl 2203 ble vi skrevet inn på Riksen og 0010 06.10. var lille Hannah ute hos oss:). Så dette gikk i super fart og overrasket både oss og jordmoren som også trodde jeg hadde en stund igjen . Det ble vannfødsel på meg da jeg lå i fødekar da vannet gikk og snuppa bestemte seg for å komme ganske så med en gang. Det var en fin opplevelse for både meg og babyen med badekar. Jeg skal ikke stikke under en stol at det var ekstremt intenst og vondt de ti minuttene fra vannet gikk til hun var ute. Føltes som hun nærmest seilte gjennom fødselskanalen og det var VONDT. Men i ettertid var det jo nesten bedre med ti minutter helvete enn flere timer som jeg brukte forrige gang på pressing og den siste åpningen. Vesla var så rolig da hun kom og jeg tror det skyldtes vannet som møtte henne på vei ut . Hannah var 4055 gr og 52 cm lang - ei stor jente:). 36 i hodeomkrets. Rett og slett helt nydelig !! Dere som venter har såå mye å se fram til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10641872-tpm-mbaby-i-magen-har-f%C3%B8dt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå