Gå til innhold

En liten sykehus hilsen fra meg....

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg ligget her siden tirsdag, fikk meg en kjempe knekk etter bruddet med min kjære. Savnet etter barna hans er det værste og det sliter jeg virkelig med.. har ikke fått i meg mat nå på ei uke men får masse godsaker i åren :o) så jeg henger sammen.. blir der nok en liten stund til, slik at de ser jeg klarer å beholde mat før de sender meg hjem.

Har vært hjemme en liten tur, og se det barnerommet var helt ribbet for alt var et mareritt... han har tatt med seg alt, både ting som jeg har kjøpt og ja alt sammen.. men så lenge jeg vet at guttene mine har det bra så er det det viktigste for meg.. dette er bare "ting"..

Håper snart å få komme tilbake til dere, og følge dere på veien til lykke.

Ønsker både prøvere, ventere, rugere og alle masse masse lykke til!!!!

Måtte dere alle lykkes... dere er fantastiske alle sammen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10641813-en-liten-sykehus-hilsen-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Nei!!!!

Dette var virkelig ikke bra Tullemor1, men supert at du får hjelp i alle fall.

Håper du klarer å komme til hektene igjen og så får du bruke tiden til å komme deg raskt igjen.

Sender deg en kjæmpeklæm jeg :-)

Klæm

Dette skal du klare Tullemor. Lov meg at du er flink til å spise sånn at du kommer litt mere til hektene igjen. Dette har vært en utrolig stor påkjenning for deg men nå skal det bare gå oppover. 2008 er året vi skal bli gravide og da trenger babyen din en frisk og glad mamma.

Klem fra

Dette var sterkt å høre...jeg har ikke pratet med deg før, men ble så grepet av historien din. Det må være skikkelig tøft det du går gjennom nå. Men husk at livet går videre og at motgang gjør oss sterkere! Selv om det ikke føles sånn nå...

Vil bare ønske deg lykke til med tiden som kommer! Håper du ser lys i tunellen:)

Klem

Hei lille venn. Har tenkt sånn på deg. Dette skal du virkelig klare! Skjønner det må være utrolig trist å se det rommet... Riktig som "venter7" skriver:motgang gjør oss sterkere.

Du skal klare å klatre opp igjen, men husk å ta et skritt av gangen. Dette livet får vi ikke igjen, så en må gjøre det beste ut av det. Det nytter ikke å trykke på pause knappen, selv om vi ønsker det mange ganger. Og du vet selv at for å kunne starte på hormoner ol etterhvert, må kroppen være stabil først. Håper virkelig at du får i deg mat og kommer deg på bena snart igjen. Jeg vet du vil og derfor klarer du det. Han dusten er ikke verdt dine tanker en gang. Du skal klare deg å komme deg videre uten han. Dette klarer du lille venn, jeg vet det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange mange klemmer

Annonse

Hej du.

Nu vet jag ikke riktigt vad jag ska si, det er veldigt trist att det går så in på dig,(vilket ikke er noe rart jag skønner den). Ønskar bara att det fanns några ord till dig som fick dig tillbaka till "jekla annama" andan.

Det er gott og se att du får noe i ådra, hoppas de ger dig litt lufting i huet og. Det kan gøra ganska mye underverk att snacke med noen som kan det proffesionellt.

Vill tipsa dig om Afi-nutrin choklad som finns på apoteket. Blanda med melk. Brukte den sjelv i en svår period i livet utan matlyst.

Hoppas du kommer dig snart men ta den tid du trenger,

vi saknar dig her inne.

Massa klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...