Gå til innhold

kanskje jeg hører til her??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle hatt mensen på fredag..... den pleier komme til tida,men ikke kommet. jeg har mensmurringer så det holder her. vondt i huet. småkvalm,"rare" pupper,vondt i ryggen....

kan det være en spire på vei???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende :)

Jeg ventet mensen min om mandagen.. Har ennå ikke turt å ta en test. Skal vel se om jeg får gjort det imårra..

Blir det her evt. din første eller?? Planlagt?

Skrevet

nei hvis jeg er gravid nå så blir dette mitt tredje. så da får jeg ønsket mitt oppfylt. tre barn føre jeg fyller 30. jeg er jo bare 25 snart da,men....

det var ikke planlagt,men vi prøvde ikke å unngå det heller. jeg tok ut spiralen forrige mnd...regnet ikke med å kunne bli gravid så fort...

jeg skal kjøpe meg en test litt senere i dag,så får vi se om tredjemann er på vei. jeg har to gutter fra før,en på 7år og en på 15mnd......

Skrevet

Gratulerer :):)'

Jeg fant ut for noen dager siden at jeg venter nr 4, er selv snart 27.

Etter og gått kvalm i 2-3 uker som jeg trodde var omgangsyken.

Gikk til lege onsdagen for jeg besvimte 3 ganger på 15 min.

Legen sa det var normalt og at jeg umulig kunne være gravid etter at han trykket på magen, og fordi minsten bare er 19 mnd.

Tok test torsdag og fredagen, og det slo ut positivt med en gang...

Skrevet

jeg skal til byn å kjøpe test nå. jeg skriver her etterpå om den er positiv eller ikke. jeg håper jo den er positiv....

Skrevet

testen viste at jeg ikke var gravid... jeg skjønner ikke det jeg men... jaja... jeg får bestille en time hos legen tenker jeg...

Skrevet

Hmm.. Da får vi krysse fingrene for et annet resultat hos legen da!! Skal dra å kjøpe en test etterpå. Men det lønner seg vel kanskje å teste seg på mårran?? Så får vel ikke testet meg før jeg våkner imårra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...