Gå til innhold

er det mange som jobber ennå, eller har mange gått ut i permisjon

Anbefalte innlegg

jeg har en uke igjen på jobb, men er helt klar for å gå ut i permisjon nå..

begynner å bli sliten, har vært sjukemeldt 2 uker tilsammen i svangerskapet. sover lite om natta, pga x antall do besøk, men sånn er det vell å vær gravid.

men er det mange som har begynt permisjon eller?

Fortsetter under...

Heisann..

Min perm. begynner om 2 uker, jobber som vanlig enda jeg.. å har heller ikke hatt noe spes. plager.. bare litt ekstra sliten å trenger litt mere søvn! :)

Har hørt jeg er utrolig heldig! :P helt greit for meg, siden dette er min første har jeg heller ikke noe å sammeligne med da!

Hører jo om mange som sliter veldig nå..men siden jeg har vært så heldig får jeg sikkert en 14dagers fødsel eller noe! :P hihi..

Jobber fremdeles 100%, har gjort det hele tiden. Permisjonen begynner ikke før om 3 uker (har termin helt i slutten av nov.) Har heller ikke vært sykemeldt en eneste dag, men har vært mye dårlig. Mange småplager: Vondt i ryggen, hodepine, kvalme, ekstremt trøtt osv. I tillegg har jeg vært kraftig forkjølet og hatt halsbetennelse..

Tenker som deg at sånn er det vel bare, men begynner å bli DRITTLEI av å prøve å fungere som vanlig når formen er dårlig.

Hei!

Jeg har 4 vakter igjen før jeg går ut i permisjon søndag 21.oktober.

Har jobbet tilærmet 100% hele svangerskapet bortsett fra 3 uker sm i begynnelsen pga kvalme. Ikke bekkenløsning denne gangen, heldigvis :o)

Annonse

Jeg skal jobbe tre uker til. Har ikke store plager, bare de vanlige med lite søvn og halsbrann og kramper i leggene+++ Dette er min fjerde, så jeg prøver faktisk å nyte det litt ,mens han ennå er i magen. det blir straks mer travelt etterpå :-)

Jeg jobber bare 50% og kommer til å gjøre det de siste tre ukene før jeg går ut i permisjon. Er jo lærer så jeg har hatt en lang sommerferie, og har vært litt sykemeldt innimellom. Tenker at det ikke gjør noe, det viktigste er jo at jeg er i grei form selv.

jeg går ut i permisjon 31 oktober:)) gleder meg veldig egentlig... har jobba 50% siden 1 okt, og skal gjøre det til permisjonen begynner. ikke vært sykemeldt ellers, men brukt et par egenmeldingsdager pga kvalme og slik.. termin 20 nov

Annonse

hei:) jeg sykemeldte meg fra jobben da skolen starta etter ferien, men går enda på skolen(nå er jeg jo permitert fra jobben da). tenker jeg bare går på skolen til jeg føder egentlig.. så lenge jeg er i god nok form da:) blir så lei av å ikke ha noe å gjøre, dagene går fortere om jeg går på skolen;P

3 dagar igjen og så er d permisjon. Skal bli godt, men håpe ikkje dagane blir for lange. Eg har planar om å vera frisk vidare fram over òg, slik at eg får begynt på julekakene..slike som kan frysast, og julegavene:) Lykke t framøve alle saman:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...