Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Har nemmelig tenkt å begynne å trene snart. lurer derfor på om det er noen treningsmødre som kan hjelpe meg her. renner brystene over når du løper på denne tredmølla=) jg mener når du trener kondisen.. synes detr er litt ekkelt å amme etter treningen,svett og ekkel.. gutten skal jo ha mat hele tiden, så jg rekker nok ikke ta mg en dusj før småen skal ha mat igjen.. litt teite spørsmål kanskje men spør for det=)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har vært på spinning, og det har gått helt fint Ikke vært noen lekkasjer da. Har ammet etter trening, når hun har vært "vill", så ikke ut til at hun brydde seg nei. Men dusjer hvis jeg rekker d. Ellers er d jo bare å bøye seg over vasken og skylle vekk saltet...
trollet66 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ikke noe problem!! Pass bare på at du har en bh med skikkelig støtte!! Jeg springer ikke på tredemølle men ute i naturen, eller jeg tar meg en skikkelig økt med hesten. Dusjer helst før amming, men rekker jeg det ikke så tørker jeg over med en fuktig klut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå