Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Dette er de navnene det står mellom. Hvis jente: Cecilia Maria Stella Caroline Ellie Ella Lisa Lise Susanna Hvis gutt: Johan Gustav Edvard Erik Peter Kan jo legge til at vi har to etternavn, så vil ikke ha dobbeltnavn. Etternavnene er norske, men ikke sen-navn eller har æ,ø eller å i seg.
mor.monsen Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Eneste jentenavnene jeg syns var fine: Ella Maria Gutt: Peter Johan Gustaf Edvard Peder
perulia Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Lise - kjempefint, min favoritt blandt disse navnene. Ella Cecilia Lisa Caroline Ellie Maria Susanna Stella Peter Gustav Edvard Erik Johan
Milletrille Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Like nesten alle navnene her jeg! hmm....Topp tre: 1. Stella 2. Karoline (med K) 3. Lisa Maria er også pent. Det eneste jeg ikke liker noe særlig er Susanna. Gutter: Vanskelig å rangere her... 1. Erik - enkelt og greit og er vel ikke så mye brukt nå. 2. Gustav 3. Peter, evt Peder Lykke til
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Cecilia Lisa Caroline Susanna Maria Lise Ella Ellie Stella Erik Peter Johan Edvard Gustav
prebs Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tar 3 på topp: 1.Maria-nydelig 2.Caroline-også fint 3.Ella-sjarmerende 1.Erik-en klassiker 2.Johan-flott 3.Edvard-et koselig navn
RM79 Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Likte nesten alle navnene jeg også, holder en knapp på Peter og Maria.
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Lise Maria Susanne - med E Erik Gustav Johan
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Disse likte jeg: Ella Maria Karoline med K Lisa Lise Gutt: Johan
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Elly - Det heter søsteren min og det er et veldig pent navn! Cecilia - Pent, mye penere enn Cecilie... Gode assosiasjoner til navnet! Caroline - Men synes Carolina er mye penere. Et klassisk navn. Jeg synes ikke noe særlig om de andre navnene, Maria går greit hvis det er i et mellomnavn - men synes Marie er VELDIG mye finere... Men prøver å rangere selv om jeg ikke liker dem; Ella Maria Lisa Susanna Stella Lise Johan - Nydelig navn! Kjempe fint og søtt!! Gustav - Liker klangen + veldig pent! De 3 sistnevnte liker jeg ikke, men prøver å rangere fordet; Erik Peter Edvard.
Sue35 Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Jente: Ella Gutt: Gustav (eller Jeppe....vet du ikke har det paa listen din, men det er fint syns jeg!! hehehe) Var ikke "crazy" for noen av de andre, saa jeg valgte bare nr. 1 for hvert kjonn. Venter en liten gutt i februar og vi har valgt "Julien Alexander", men vi bor i USA (og blir boende her), men min familie hjemme i Oslo kan iallefall uttale det :-) og det var viktig for meg. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Liker best Caroline og Ella av jentenavnene, og Peter av guttenavnene
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 ellie, lise, maria var navnene på din liste jeg likte. Maria finest, så Ellie, så Lise. fine navn alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå