Gå til innhold

bjørn michael???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om dette???faren heter bjørn petter og farfaren bjørn vidar,så jeg har lovet at barnet skal hete noe med bjørn hvis gutt.men guttennavn er så vanskelig!!! vi har nå kommet fram til bjørn michael, og det er michael som kommer til å bli brukt. hva synes dere om navnet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørn er et flott navn, men Bjørn Michael er ikke pent synes jeg da. De kræsjer i genre og navnet blir litt småharry! Ville i tilfelle skrevet det Bjørn Mikael i det minste.

Skrevet

Enig med vannmannen - helt kræsj.

Bjørn er et navn det er ganske enkelt å kombinere med andre navn, så jeg ville lett litt til og sett om jeg fant noe som passet litt bedre- f.eks

Bjørn Anders

Bjørn Tore

Skrevet

Tenkte jeg skulle komme med noen navneforslag.

Hva med Bjørn Kristian? Bjørnar? Bjørn Alexander?

Skrevet

Bjørn Michael var helt krasj, særlig når Michael er skrevet så engelsk. Ville hvertfall fornorsket det til Mikal. Uansett ikke noen bra kombinasjon syns jeg.

Bjørn Andreas

Bjørn Einar

Bjørn Erik

Skrevet

Bjørn er veldig fint, men jeg synes det står best alene. Kombinasjoner med Bjørn blir veldig lett typiske oppkallinger. Enig med over i at Bjørn Mikael er bedre enn Michael. Hva med Bjørn Mikkel - det blir enda norskere og litt kul kombinasjon av to dyr: Bjørn og (Mikkel) rev !

Skrevet

Synes Bjørn Mikal var et godt alternativ til Bjørn Michael her. Bjørn Mikkel er jo litt festlig også:-) Andre:

Bjørn Erik

Bjørn Magnus

Bjørn Eirik

Bjørn Olav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...