Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Heisann! Lurer på om det er noen som vet hvor langt man er på vei når man tester positivt på graviditetstest? Jeg testet negativt på test (urin og blod hos legen) 7 sept, ca 1 uke før jeg reiste til Spania i utveklsing. 3 oktober testet jeg positivt på test her nede... Jeg har ikke hatt sex her nede! Hvor langt kan jeg være på vei? Stoler ikke på menstrasjonsregning for den har vært veldig uregelmessig... (siste mens 10 juli...)
Sjokoholikern Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, man kan teste negativt selv om man er gravid, men hvor lenge etter vet jeg ikke. På meg var det fem uker fra siste mens til jeg testet positivt begge ganger. Og da var det negative tester frem til akkurat den 5. uken på begge også. Du har blitt gravid før du dro, for hvis testen blir positiv er det gått hvertfall en mnd siden siste eggløsning La oss si fem uker tilbake fra den positive testen du fikk, det blir 29. august. Det er en uke før du var hos legen, og det kan ha vært at du ble gravid rett før du dro til legen, eller rett etterpå....? Det vet du best siden du sikkert vet om du hadde sex rundt da =)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 tusen takk for godt svar! ble bare så bekymret når legen regnet ut terminen min ut fra siste mens... jeg mener det er usannsynlig regning når jeg tester negativt så lenge etterpå. .. syns det er forferdelig vanskelig med dette regnestyret... skal på ultralyd på fredag, klarer ikke vente!! da får eg hvertfall vite litt mer nøyaktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå