(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er igrunnen i fin form,men er forferdelig trøtt:-)) zzzzzzz Men jeg synes at kvalmen er blitt mye bedre i denne uken-jippi:-) Har endel mensmurring og av og til litt blodspor på pappiret etter dobesøk-men har ikke smerter:-) Dere andre da?
Bea en av hver Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har det omtrent som deg. Sliter ennå med kvalmen, og har vært sykemeldt i 3 uker. Skal prøve meg på jobb i morgen da. Ellers har også jeg litt blodspor/brun utflod. Hadde dette med nr.1 også, bare da hadde jeg ennå mer blødning. Er nok bare normalt for en del av oss dette. Satser på at kvalmen skal avta litt mer de kommende ukene :-)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 lykke til på jobb i morgen da:-) Jeg er sykemeldt 1 uke til. Jeg hadde også disse blodsporene sist.
3-prinser Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Formen begynner å bli bedre. Kvalmen har avtatt litt, men har lett for å brekke meg. Å pusse tennene er ett mareritt, da brekker jeg meg med en gang. Er fortsatt ganske så trøtt, ikke mye jeg orker i løpet av dagen. Er forferdelig slitsomt å være så trøtt hele tiden. Håper det går over snart. Har også blødd ett par ganger. Gjorde det i de to forrige svangerskapene også. Som du over sier, er nok normalt for noen av oss. Er i uke 10+4 i dag. Lykke til videre til dere alle :-)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Oppsøker dere legen hver gang dere har disse blødningene eller? jeg har ikke gjort det men...
polarn & pyrene Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Formen er vell egentlig fin, kvalmen er borte, men jeg har begynt å få vondt i ryggen som jeg skal sjekke opp i morgen. Er litt redd bekkenløsningen har kommet tilbake. Og så er jeg veeeeeeldig trøtt om dagen, men det er også litt for att jeg har en liten jente som er på vei inn i trassalderen nå. Men denne gaviditeten er langt fra like fin som den drømmen jeg hadde første gangen.
Bea en av hver Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har fått sjekket hcg-nivå da jeg var 7 uker på vei. Viste fin stigning, så da slapper jeg av. Skal på privat ul på tirsdag, så det gleder jeg meg til. Håper bare alt står bra til. Gjør ikke noe mer med disse småblødningene så lenge det ikke er mye og smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå