Gå til innhold

Noen fra Sogn og Fjordane her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen fra sogn og fjordane her? virker som om det bare er folk fra andre steder her. Jeg kan da umulig være den eneste i Sogn og Fjordane som er gravid og har termin i april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me er iallefall to! Eg bur i Nordfjord og har termin 11. april!

Skrevet

jeg bor i førde og har termin samme dag som deg;) hvor gammel er du,har du barn fra før?

Skrevet

Eg har ein gut på 2.5 år og er 30 år. Det var jo litt av eit samantreff at me har termin samme dag! Synd du ikkje skal få på Nordfjord sjukehus då:)

Skrevet

vi går en spennende tid i møte. er nesten glad det er vinter snart. Blir mindre styr med klær osv til våren!!!. kanskje vi kan følge hverandre videre for å utveksle erfaringer. Vi venter vår første, så det er mye nytt

Skrevet

Hei...

Eg bur på Eid... Blir nok ikkje fødsel her på meg sida dei ikkje tar tvillingfødsler her, men har heldigvis god tid til å bestemme meg på då... :)

Skrevet

Hei. Jeg er fra sogn :) Skal ha min første med foreløpig termin 28. april. Og er selv 22 år. Fint at det er flere fra området her inne. :)

Skrevet

Eg bur i Oslo, men er frå Kvammen (uttafor Førde) så eg er ofte heime på besøk hos foreldrene mine. Ivertfall sist eg var i perm. Så gleder meg til ny barselperm sånn at eg får fri til å reise så ofte eg vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...