Lykkelig mamma... Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 ...har visst at han drev og flørtet på sms med ei på jobben mens vi ennå var sammen, og ha hatt mine mistanker hele tiden til at hun har hatt noe med bruddet å gjøre, og i dag da jeg fikk Maja hjem igjen, fortalte hun at hun hadde lekt med denne dama...IGJEN! Det fortalte hun sist også... Han innrømmet til slutt at det var noe på gang dem imellom, og sa at jeg ikke hadde noe med hva han gjorde når han hadde Maja, og ble sint på meg... Håper bare han bruker litt vett oppi det hele og ikke blander henne oppi for mye kjæresteri og sånt når hun er tilstede... Var godt å endelig få høre sannheten, skjønner jo nå hvorfor han hadde så hastverk med å komme seg ut og få alt opp og avgjort... Han om det... Har det faktisk ganske greit oppi det hele, savner ham ikke, og får beholde huset noen år om ikke annet, så da klarer jeg meg godt!! Takk for at dere har giddet å høre på all gørra mi... Setter STOR pris på all støtte oppi det hele fra dere... Stor klem til dere alle!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Må innrømme jeg tenkte tanken på at det kunne være noe sånt så lenge han hadde sånn hastverk og nektet å samarbeide om å gi det en ny sjanse. Ellers hadde jeg virkelig ikke skjønt noenting... Selv om jeg syns det var drøyt tidlig å involvere henne med Maja. Håper du har det fint på egen hånd og ikke har det aaaaltfor travelt med å finne en (ny) stud ;o) Sånn at du finner en som er helt perfekt denne gangen ) STOR klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2007 He, he, nei denne gangen skal jeg finne drømmemannen, ikke en "wannabe" som har et fint ytre men ingenting av verdi inni... ;-) Kjenner allerede nå at jeg har det MYE bedre enn på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. oktober 2007 #4 Del Skrevet 16. oktober 2007 Må jo si eg blir sjokka... Det er den sureste måten å avslutte ett forhold på - å bli forlatt for noen andre. Her kom nyheten så pass sent at du har lagt deler av bruddet bak deg og det er bra for deg. Men ikke vær redd for å kjenne på følelsene du har nå som denne nyheten kom frem. Husker selv hvor utrolig bitter eg var i noen uker før eg klarte å se at det ikke var eg som tapte på det. Men så liker eg ikke heller at barn blir presentert til nye partnere så fort heller. Syns i grunn ikke det er bra for barna - hadde ikke gjort det med mine store barn en gang, og i allefall ikke for en 2åring. Off, kjenner eg ble lettere irritert på den x`en din her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vet du, jeg er skremmende likegyldig til hele fyren... Er ikke det litt rart etter nesten 9 år?? Håper som sagt bare han bruker litt vett oppi det hele mtp. Maja, men det ser ikke ut som han gjør det... Hun kommer jo hjem hver gang og forteller alt hun har gjort med dette kvinnemennesket... Kan jo umulig være en lur mus når hun driver på slik som dette... Satser hun på at han skal bli en god far for hennes 2 barn når han er villig til folate sitt ektefødte barn så lett? Nei de om det... Ønsker dem alt vondt... ;-) He, he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå