Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 e 5+4 og har veldig gul urin, ( beklage detaljer) er det noen andre som har dette?? :-)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 ingen som kan svare meg??? er jeg alene om dette?+ hehe
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei.. Er du flink nok til å drikke? Vann tenker jeg på da.. Vet at urinen blir veldig gul/ konsentrert dersom man får for lite væske... Husker ikke hva som er anbefalt mengde om dagen, men en to-to1/2 liter tror jeg du bør drikke, spes nå som du er gravid. Kroppen trenger det...
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er omtrent like langt på vei som deg, og har også hatt knall gul grumsete urin. Drikker som en gal, er veldig tørst, så det kan ikke være det at jeg ikke får i meg nok. Vi er nok bare sånn!!
opsi fødeklar Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Da har du mest sannsynlig urinveisinfeksjon. Jeg har hatt det i alle tre svangerskapene mine, uten symptomer. Veldig vanlig å få når en er gravid.
tertilus Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Titter innom fra 2. tri.: Jeg har hatt gul urin gjennom hele graviditeten selv om jeg er flink til å drikke vann. Det sies at man venter gutt hvis urinen er knallgul. Jeg har ikke urinveisinfeksjon. Det testet jordmor for et par uker siden.
Blå + en i magen Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, samma her... Men jeg kaster opp mye, og sliter med å få i meg nok drikke. Så har regnet med det var derfor jeg....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Enten får du ikke i deg nok væske (hvis det ikke kommer så store mengder tyder det på det.. da er urinen rett og slett konsentrert), eller så kan det være noe med leveren.. men da ville avføringen vært lyslys farget (oker, ikke brun).. Tror nok rett og slett du ikke har fått i deg nok væske! Husk å få i deg litt salter (farris er bra) også så holder du lettere på væsken..
Mammahjertet Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Hei du! Det er nok mest sannsynlig ikke noe galt. Jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap. Var knallgul eller egentlig sånn selvlysende gul som overstrykningspenn-gul, hele svangerskapet. Både lege og jordmor sa at det var helt normalt og at det visst nok var et tegn på at man venter gutt. Det fikk jeg også. Hehe!!! Ville hvertfall ikke bekymret meg hvis det er sånn gult tisset er. Hvis man ikke drikker nok blir det jo mer mørkegult eller sterk vanlig uringult, ikke selvlysende liksom... Er ingen ekspert altså bare så det er sagt, så hvis du tror noe er galt må du ta det opp med lege.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 det er selvlysende..gamler på en gutt da:-) hehe skal nok vite skjønnet..takk for svar dere:-)
Elise29 Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har også knall gul urin (selvlysende nesten ja). Tror ikke det har noen sammenheng med at du drikker for lite. Da ville urinen blitt mørk og ikke selvlysende.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Hei.. har knall gul urin jeg også.. tror nok at det er normalt.. og jeg er i uke 10..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå