Axus' girlfriend Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Passer kanskje ikke inn her, men ingen som vil svare på noen av de andre sidene. Har opplevd intense smerter i livmoren tre ganger de siste 14dagane, gjerne i forbindelse med stress. Hele livmoren trekker seg sammen, kjennes ut som en muskelkontraksjon. smertene kan minne om mageknipe, men jeg vet at det ikke er det. Har hatt smertene på akkurat samme plass hver gang. Noen som har opplevd det samme? fikk tips fra ei vennine om at det kanskje kunne være premature rier.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 hei, kan egentlig ikke hjelpe deg, men du kan kansje legge inn ett innlegg på dinbaby, eller snakke med jm! det er like greit å snakke med jm, fall om det er noe galt, snakker av erfaring, da jeg ikke tenkte så mye over faresignaler. ble selv lagt inn i uke 25 med vannavgang og angrer veldig på at jeg ikke tok kontakt med jm/lege!!
Micha.. Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 ja, jeg har opplevd det samme..ble innlagt for det her i forrige uke..legene mente det var premature rier, men så lenge de gir seg når du slapper av så er det ingen større fare men om du har veldig mange av de så kan det påvirke livmorhalsen slik at den blir kortere, det var min blitt så nå har jeg fått beskjed om å hvile og ikke stresse, og da har det faktisk blitt MYE mindre av disse vondtene, Men jeg var som deg veldig urolig så jeg ringte føden og fikk komme inn på en sjekk, og ble mye mindre urolig når jeg fikk vite hva det var, så ring å be om en sjekk du om du er veldig bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå