apekatten Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Sist gang jeg var gravid husker jeg at jeg reagerte på typen utflod jeg hadde, og det var et par andre stykker som hadde lignende type utflod og var gravide på denne siden. Nå tror jeg at jeg har denne type utflod igjen, men er ikke helt sikker på hvordan den så ut sist. Den er blank og tynn med litt hvitt i. Er det noen som husker å ha opplevd det samme sånn cirka rundt ikke-mens tiden?
Hera83 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Jeg har veldig blank og tyntflytende utflod nå. Hadde det før IKM og har det ennå. Var en grunn til at jeg begynte å mistenke graviditet! Lykke til!
apekatten Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei og takk for svar! Dette er jammen spennende. Tror jeg har IKM nå, testet negativt i går, men det tok litt tid sist gang jeg var gravid før jeg testet positivt. Vi har to barn fra før, og planlegger ingen flere, men så begynte jeg og føle meg så kvalm og dårlig, og jeg begynte og lure. Nå håper jeg veldig at det er en liten en på vei. Blir veldig skuffet nå hvis det ikke er tilfelle likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå